سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رایزنی نائب رئیس خانه احزاب با قالیباف در مورد ساختمان احزاب


رایزنی نائب رئیس خانه احزاب با قالیباف در مورد ساختمان احزاب

نامه نیوز/ نایب‌رئیس خانه احزاب از رایزنی خود با شهردار تهران در مورد ساختمان خانه احزاب خبر داد و گفت: آقای قالیباف وعده دادند که به زودی جلسه مشترکی با هیئت‌رئیسه خانه احزاب و معاونت سیاسی وزارت کشور در این خصوص برگزار کند.

به گزارش فارس، قدرت علی حشمتیان از رایزنی خود با محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مورد ساختمان خانه احزاب خبر داد و اظهار داشت: که این رایزنی در حاشیه مراسم ختم پدر شهردار منطقه یک تهران صورت گرفته است.
وی افزود: بنده در مورد ساختمان خانه احزاب آقای قالیباف صحبت کرده‌ام و به‌صورت مکتوب نامه‌ای نیز در این خصوص داده و تقاضا کردم که باگذشت بیش از چهار ماه از شکل‌گیری خانه احزاب و وعده‌ای که محترم کشور از قول ایشان داده‌اند هنوز محل مناسبی در نظر گرفته نشده است.
نایب‌رئیس خانه احزاب بابیان اینکه گلایه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در مورد ساختمان پیشنهادی شهرداری تهران در خیابان وحدت اسلامی را به قالیباف منعکس کردند، گفت: آقای قالیباف وعده دادند که به‌زودی جلسه مشترکی با هیئت‌رئیسه خانه احزاب و معاونت سیاسی وزارت کشور در این خصوص برگزار و این مشکل را حل می‌کند.
حشمتیان ادامه داد: حال منتظر تماس آقای غفوری فرد رئیس محترم دوره خانه احزاب با شهردار تهران هستیم که این جلسه سریعاً‌ برگزار و محل جدید خانه احزاب مشخص شود.
وی خاطرنشان کرد: ما سه محل را برای ساختمان خانه احزاب پیشنهاد کرده‌ایم و امیدواریم که ساختمانی که در نظر گرفته می‌شود گنجایش اعضای اصلی و علی‌البدل و کمیته‌های تخصصی خانه احزاب را داشته باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آغاز رایزنی احزاب تونسی برای انتخابات ریاست جمهوری