سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتاح: کمیته امداد حق ورود به انتخابات را ندارد


فتاح: کمیته امداد حق ورود به انتخابات را ندارد

ایسنا/ رئیس کمیته امداد با اشاره به همراهی امدادگران برای ارتقاء بخشیدن به جایگاه کمیته امداد گفت: همراهی ، همدلی و همفکری امدادگران با رویکرد مدیریت جدید قابل تقدیر و ارزشمند است.

مهندس سید پرویز فتاح درهمایش روسای حراست استان ها با اشاره به گذشت هفت ماه از مدیریتش در امداد گفت: طی این مدت سعی در تبیین نظرات، اصلاح رویکردها ورفتارها و همچنین انتقال این اهداف به همه امدادگران داشتیم که به نتایج مطلوبی نیز دست یافتیم.

وی با بیان اینکه دردوره جدید رویکرد ما یکپارچگی و همسو شدن با امدادگران است تصریح کرد: عمده دلیل سفرهای استانی که هرهفته انجام می شود این است که امدادگران در استان ها اهداف جدید این نهاد را مستقیم و فارغ از دستورالعمل ها بشنوند و ما نیز ازنزدیک با آنان و به ویژه مددجویان و نیازمندان آشنا شویم.

فتاح با اشاره به 28 سفراستانی خود، اظهار کرد: برداشت من از دور اول سفرها این است که تمامی امدادگران و جامعه هدف امداد با ما همراه و همدل هستند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیته امداد همراهی جامعه هدف امداد با مدیریت امداد را بسیارمهم و ضروری دانست خاطرنشان کرد: برای موفقیت امداد نیاز به همدلی و همکاری مددکاران نیز داریم که این امر شرط مدیریت درست و مردمی است.

فتاح گفت: به عنوان مثال واریزحقوق مددجویان قبل از کارکنان امداد یکی ازاقداماتی بود که در دستور کاری ما قرار گرفت. احترام به مددجو برای خادمان آنها لازم و ضروری است که این امر جزو رفتارهای رویکردی ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد باید به فرهنگ مردمی بودن، ساده زیستی آراسته شود یادآور شد: امدادگران برای موفقیت و رسیدن به تعالی باید سادگی زیستی را در زندگی کاری خود از امام راحل بیاموزند و سرلوحه کاری خود قرار دهند. امدادگران باید از اتاق های اداری خود بیرون بیایند و در بین مردم حضور یابند.

رئیس کمیته امداد درخصوص تخلفات و کم کاری هایی که از برخی مدیران و مراکز استانها گزارش می شود گفت: در وهله اول پیشگیری و کشف موضوع خیلی مهم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خطاب به روسای حراست با اشاره به اینکه همه نقاط آسیب پذیر امداد شناسایی شده است گفت: با تمرکز و اولویت بندی بر روی مراکز متخلف و آسیب پذیرباید ریشه ها شناسایی و افرادی که به امداد ضررمی رسانند از بدنه این سازمان جدا شوند.

فتاح با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد بسیارحساس و مهم است افزود: امداد باید پاک و بدون هیچ گونه آلودگی اداره شود چرا که مردم زکات، صدقه ، نذورات و کمک های خود را به دلیل اعتمادی که به این نهاد دارند، پرداخت می کنند. همه باید تلاش کنیم یک امداد متخلق به اخلاق اسلامی، نزدیک به افکارانقلاب و مقام معظم رهبری و در شان این ملت داشته باشیم.

فتاح با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اظهارداشت: کمیته امداد حق ورود به انتخابات را ندارد و این نهاد نباید به نفع یا علیه کسی اقدامی انجام دهد یا از امکانات این نهاد برای این منظور استفاده کند چراکه درصورت مشاهده با متخلفین برخورد جدی می شود و حراست باید برای جلوگیری از بروز این گونه موارد با درایت و هوشمندی خاصی عمل کند.

براساس گزارش سایت کمیته امداد، وی با تقدیر از زحمات و خدمات نیروهای حراستی که همراه ، همدل و هماهنگ با امداد هستند افزود: نیروهای حراست نباید ازموقعیت خود استفاده کنند چراکه این افراد از مومن ترین ، امین ترین و مخلص ترین ها انتخاب شده اند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی