سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دهقان: آمریکا در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است


دهقان: آمریکا در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است

ایسنا/ عضو هیات رییسه مجلس با تاکید به این‌که «بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود» گفت که آمریکا با ایجاد جنگ نیابتی در منطقه در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است.

محمد دهقان افزود: وقتی که مردم یمن، عراق و سوریه توسط مزدوران آمریکا در منطقه به خاک و خون کشیده می‌شوند، اگر دست این جنایتکاران به ملت ایران برسد صدها بار بدتر از آن را به سر این ملت می‌آورند.

وی گفت: دشمنی آمریکا برای هر صاحب بصیرتی با ملت ایران مشهود است و آمریکا در هیچ عرصه‌ای برای ضربه زدن به منافع ایران دریغ نکرده است.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: چندین ماه است که آل سعود با پشتیبانی آمریکا در یمن مرتکب جنایت می شود و منازل مردم مظلوم یمن را بر سر آنها خراب می کند و زیر ساخت های این کشور فقیر را نابود می کند. جرم مردم یمن تنها این است که نمی‌خواهند طوق نوکری آمریکا و آل سعود را به گردن بیاندازند و به همین دلیل با پشتیبانی آمریکا و با صلاح های آمریکایی و به دست مزدوران آمریکا به شهادت می رسند.

دهقان ادامه داد: آمریکایی ها در طول سال های گذشته برای سرکوب کردن بیداری ملت ها از هیچ اقدامی دریغ نکردند و با تربیت حیواناتی وحشی و دادن پول و سلاح به آنها تعداد زیادی از مردم منطقه را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود، امام خمینی ( ره ) را سر منشاء بیداری ملت ها و آگاهی آنها عنوان و اظهار کرد: امروز آگاهی و بصیرت و بیداری ملت ها و بیداری مانع چپاول اموال آنها توسط بیگانگان می شود و هیچ ملتی بیداری حاضر به پذیرش ذلت و تنفس زیر سلطه آمریکایی ها و اسرائیلی ها نیست.

دهقان در پایان یادآورشد: آنهایی که این دشمنی‌های آمریکا را نمی‌بینند و به گونه ای سخن می گویند که گویا آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوت کرده است و به دنبال غافل کردن ملت ایران از جنایات آمریکا در منطقه و علیه ملت ایران هستند و بصیرت کافی در عرصه ی سیاسی و اجتماعی را ندارند.


ویدیو مرتبط :
به خاک و خون کشیدن عزاداران توسط وهابیون