سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاربردهای علمی شبکه‌ اجتماعی تلگرام بررسی می شود


کاربردهای علمی شبکه‌ اجتماعی تلگرام بررسی می شودمهر/ این سمینار علمی با حضور سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران بزرگ و مرتضی نبی میبدی دانشجوی دکترای مدیریت فناوری اطلاعات در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمینار، تشریح کاربردهای علمی موردهایی از این شبکه‌ها است و هم‌چنین، چگونگی به کارگیری گروه و کانال در «تلگرام» برای اهداف علمی، قابلیت‌های «ریسرچ گیت» برای جامعه پژوهشی و قابلیت‌های تخصصی شبکه اجتماعی «انجمن» تشریح می‌شود.

این سخنرانی با همکاری دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در تالار سخن پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست آزاد است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
۵۳۲۰ نفر در رشت طی یک هفته به عضویت شبکه اجتماعی تلگرام