تولید سریال «معصومه بانو» برای شبکه نمایش خانگی


تولید سریال «معصومه بانو» برای شبکه نمایش خانگیمهر/ سعید رحمانی فیلمنامه مجموعه «معصومه بانو» را برای شبکه نمایش خانگی به نگارش درآورده و طرح مجموعه «روزهای خوش سامان» را برای هفته نیروی انتظامی آماده کرده است.
سعید رحمانی درباره تازه ترین فعالیت های خود به خبرنگار مهر گفت: در سال های اخیر چهار فیلمنامه برای تلویزیون نوشتم که فقط «زخم» به مرحله تولید و پخش رسید. یک فیلمنامه دیگر به نام «معصومه بانو» نیز آماده دارم که سازندگانش قرار است در شبکه نمایش خانگی شرایط تولید آن را فراهم کنند. البته این عنوان موقت است و نام فیلم حتما تغییر می کند.
این نویسنده اظهار کرد: «معصومه بانو» یک سریال تاریخی است که قصه زندگی حضرت معصومه (س) را روایت می کند. مراحل تحقیق و نگارش این فیلمنامه بیش از یک سال طول کشید و از آنجا که درباره زندگی ایشان اسناد تاریخی بسیار کمی وجود دارد سعی کردیم به اصل روایت وفادار باشیم اما برای پرداخت جامع تر عبور از کنار تاریخ زیاد داریم.
وی افزود: همچنین طرح یک مینی سریال به نام «روزهای خوش سامان» را برای موسسه ناجی هنر نوشته ام که قرار است به مناسبت هفته نیروی انتظامی به تهیه کنندگی رضا جودی جلوی دوربین برود. علاوه بر این یک سریال دیگر هم با همکاری این تهیه کننده برای تلویزیون می نویسم که یک درام اجتماعی متفاوت است و مراحل قبل از تولید را سپری می کند.
نویسنده مجموعه تلویزیونی «وفا» گفت: طرح یک مجموعه دیگر با نام «راز سیاوش» را نیز نوشته ام که پیش از این «سکوت عاشقانه ها» نام داشت. این سریال ۳۰ قسمتی به تهیه کنندگی کاظم سعیدی نیک درام اجتماعی در ژانر دفاع مقدس است که در مرکز امور نمایشی سیما در دست بررسی قرار دارد.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
آنونس سریال شهرزاد شبکه نمایش خانگی