گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



جذب گردشگر بهترین مؤلفه درآمد پایدار در روستاهاست


جذب گردشگر و توریسم موجب افزایش درآمد پایدار روستاییان می شود و در این راستا می توان با ایجاد زیرساخت رفاهی و امکانات لازم در روستاها شرایط محیطی و فضا را برای حضور هرچه بیشتر گردشگران فراهم کرد.

"بخشدار مرکزی هرسین"

به گزارش خبرگزاری شبستان، آذر خسروی بخشدار مرکزی هرسین، پیش از ظهر امروز (3 بهمن) در دومین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند روستایی در هرسین، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های اصلی جذب گردشگر، افزایش ارتقای وضعیت بهداشتی روستاهاست.

وی ابراز کرد: جذب گردشگر و توریسم موجب افزایش درآمد پایدار روستاییان می شود و در این راستا می توان با ایجاد زیرساخت رفاهی و امکانات لازم در روستاها شرایط محیطی و فضا را برای حضور هرچه بیشتر گردشگران فراهم کرد.

به گفته بخشدار مرکزی هرسین، دهیاران باید در زمینه ارتقای وضعیت بهداشتی و رفاهی روستاییان آموزش های لازم را به روستاییان ارائه دهند و در این زمینه همواره تلاش فراوان داشته باشند.

خسروی، تصریح کرد: دهیاران همچنین باید در زمینه ارتقای وضعیت بهداشتی روستاییان و جلب مشارکت روستاییان، هشدارهای لازم بهداشتی را از طریق تبلیغات محیطی ارائه دهند.

بخشدار مرکزی هرسین، از راه اندازی 10 واحد مسافرخانه به منظور جذب گردشگر و توریسم در روستای تمرگ یکی از روستای زیبای شهرستان هرسین خبر داد.

تور گردشگری و تفریحی یک روزه


ویدیو مرتبط :
جذب گردشگر با اجساد مردگان