سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جوانان غربی راه اسلام واقعی را از مسیر داعشی ها جدا کنند


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب اشاره کرد و گفت: جوانان قشری پاک و بدون آلودگی به دنیا هستند و سخن حق را بهتر می شنوند و بدان عمل می کنند بنا براین خوب است آنها به ویژه جوانان غربی در فضای مجازی سخنان و حقانیت اسلام را دقیق تر و بدون تعصب مطالعه کنند .
وی با بیان اینکه جوانان مرکز تحولات یک کشور به شمار می روند اظهار داشت : جوانان غربی تبلیغات سو و خشونت هایی که توسط گروهک سبک سر و بی عقل داعش به نام اسلام انجام می شود را باید از راه اسلام واقعی جدا کنند .
امام جمعه کیش به فرا رسیدن شانزدهم آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشگاه و دانشجویان بخش ارزشمند ،موثر و توسعه و پیشرفت هر کشورهستند و سعادت هر کشوری به قشر دانشجو و فرهیخته وابسته است .
وی گفت :مراکز علمی و به ویژه دانشگاه ها مرکز تربیت دانشجویان متخصص و متعهد است که بتواند آنان را در محور اسلام قرار دهند تا آنها بتوانند بار سنگین اجرای کشور را در بخشهای مهم بر عهده بگیرند تا کشورهای اسلامی از این الگو بهره مند شوند .
وی به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت : متاسفانه پشت شعار روز جهانی حقوق بشر ، زور ، تزویر و دروغ قرار دارد ، روز دفاع جانانه از حقفق بشر آن روزی است که حضرت ولی عصر (عج) ظهور کنند و جهان را پر از عدل و داد سازند .
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه روز جهانی حقوق بشر روز زور ، تزویر و زر است افزود : در جامعه بشری امروز روزی را پشت سر نمی گذاریم که افرادی مظلوم بدست مدعیان دفاع از حقوق بشر قتل عام نشوند و جنایات زیادی علیه آنها رقم نخورد .
وی به کشتار مردم بی دفاع در افغانستان ، فلسطین و یمن اشاره کرد و گفت: کشور یمن ماهها است که توسط مدعی ام القرای اسلامی بمباران می شود و مردم بی دفاع و زنان و کودکان زیادی کشته می شوند اما جامعه حقوق بشر حتی یک بیانیه بر علیه آنها صادر نمی کند .
امام جمعه کیش در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه در مورد افرادی که علیه کیش اظهار نظر نا عادلانه می کنند گفت: گاهی اوقات افرادی سخنانی بیان می کنند که از روی سازندگی نیست چرا که آنها کیش و لایه های آن را نمی شناسند و برخی مطبوعات نیز بر آن دامن می زنند.
حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد : این سخنان توهینی به مسئولان زحمت کش کیش است که با تلاش خود فضایی همراه با صفا ،صمیمیت ایجاد کرده اند و با همدلی شهر را اداره می کنند ، این سخنان توهینی به مردم و جماعت متدین کیش است که در تمامی صحنه ها حضوری فعال دارند .
وی گفت : کیش منطقه ای امن ، زیبا و توام با آرامش همراه با نگاه حاکمیت دینی برای سفر مومنان است ، ممکن است ضعف های هم وجود داشته باشد که این ضعف ها در دیگر نقاط هم وجود دارد .
امام جمعه کیش گفت: روش برخی مطبوعات که به این مسائل دامن می زنند روش دلسوزانه ای نیست وکسانی که می خواهند اظهار نظر کنند باید قبل از اظهار نظر در مورد آن مکان اطلاعات کافی داشته باشند .
وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه به رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) و شهادت خلبان کشوری و رشادت های او در دوران دفاع مقدس اشاره کرد .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان سازمان ها و ادرات و مردم مومن جزیره در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد .
1630*1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لبیک جوانان غربی به ندای رهبری (طلوع اسلام از غرب)