سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست واحد اصولگرایان در انتخابات مجلس با اقبال افکار عمومی همراه می‌شود


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در دیدار دبیر کل و اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت،که عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های تشکیلاتی جمعیت پیشرفت و عدالت از لزوم تحزب برای رسیدن به اهداف انقلاب سخن گفت و اظهار داشت: برای اینکه جریان زلال آرمان‌های انقلاب همچون رودهای خروشان و بهم پیوسته در متن جامعه جاری شود، لازم است فعالیت‌های منسجم و موثری از سوی نیروهای جوان و انقلابی و با انگیزه دنبال شود

وی در ادامه با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی همه شخصیت ها و احزاب اصولگرا اظهار امیدواری کرد که لیست واحد اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با اقبال افکار عمومی همراه شود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود درباره تضمین استمرار وحدت و همچنین برخی ایرادات به سازوکار فعلی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: درحال حاضر وقت سخن گفتن از اختلافات نیست و اساسا ائتلاف به معنای یکی شدن و یک جور فکر کردن نیست ما با حفظ سلیقه‌ها ولی با توجه به اشتراکاتی که داریم با پرچم اصولگرایی به میدان آمدیم و در این مدت اندک همه باید تلاش کنیم که به نتیجه مطلوبی در رقابت برسیم.

حدادعادل درباره پیمان و ائتلافی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 وجود داشت، اظهار داشت:‌ همین که بنده انصراف دادم خود گواهی بر این بود که به عهدم پایبندم ضمن اینکه در ابتدای نامه انصراف هم اشاره کرده بودم به ائتلاف سه نفره وفادارم.

وی به تشریح فرآیند رسیدن به فهرست نهایی سی نفره اشاره کرد و گفت: ما از تشکل های اصولگرا خواستیم که هم فهرست سی نفره پیشنهادی خود و هم شاخص های خود را ارائه کنند که روز گذشته این کار انجام شد. همچنین از حدود 180 نامزد اصولگرا دعوت کردیم که آنها نیز هر کدام یک فهرست سی نفره به ما ارائه بدهند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: از مجموع این پیشنهادات به حدود شصت نفر خواهیم رسید که در کمیته تعیین شاخص‌های لیست نهایی که مسئولیت آن با حجت الاسلام تقوی است این افراد بررسی خواهند شد، ضمن اینکه همزمان نظرسنجی درباره میزان اقبال عمومی به این شصت نفر نیز انجام می‌گیرد و سرانجام در شورای اصلی ائتلاف اصولگرایان رای گیری نهایی انجام خواهد شد و فهرست نهایی اصولگرایان اعلام می شود.

در ابتدای این دیدار حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گزارشی از روند فعالیت‌ها و همچنین مواضع جمعیت ارائه کرد و برخی از اعضای شورای مرکزی نیز به ارائه دیدگاه‌های خود درباره انتخابات مجلس و سوابق فعالیت‌های سیاسی مجموعه نیروهای اصولگرا پرداختند که حداد عادل درباره این نکات، ابهامات و دغدغه ها پاسخ گفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیوری و نقشه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96