ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کری خوانی از زبان پیشکسوتان


شهرخبر: هشتاد و یکمین دربی پایتخت ساعت 15 روز جمعه به میزبانی ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار می شود.کری خوانی های سنتی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از جمله اتفاقات جالب و پرهیجان این مسابقه محسوب می شود که در ذیل صحبت های پیشکسوتان آبی پوشان را می خوانیم.

کری های سنتی از پیشکسوتان پرسپولیسکری های سنتی از پیشکسوتان پرسپولیس

فکری: شجاعت کلید برد دربی خواهد بود

محمود فکری در خصوص دربی 81 اظهار کرد: دربی یک رقابت کاملا متفاوت است و نمی‌توان گفت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد چرا که در حال  حاضر شانس هر دو تیم برابر است و به نظر  من در این دیدار هر تیمی که جدی‌تر، محکم‌تر، شجاع‌تر باشد و با ترس بازی نکند و از طرفی دیگر آرامش خود را در جریان بازی حفظ کند می‌تواند برنده باشد.

وی ادامه داد: به طور کلی رتبه در جدول و یا بازیکن ملی پوش بیشتر داشتن و یا اسم و رسم تیم تعیین کننده برنده دربی نیست بلکه فقط وجود آرامش و شجاعت در بازی  می‌تواند باعث برد یک تیم باشد.

فکری عنوان کرد: هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند اما استقلال با توجه به شرایط موجود در جدول شانس بیشتری دارد. البته با توجه به دو برد اخیری که تیم پرسپولیس کسب کرده فکر می‌کنم بازی خوبی را روز جمعه نظاره  گر باشیم.

وی در مورد پیش بینی دربی 81 گفت: پیش بینی این دیدار تا حدودی سخت خواهد بود و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم برنده میدان می‌شود اما هر تیمی که در میدان آرامش داشته باشد و شجاعانه بازی کند می‌تواند برنده دربی شود.

مربی سابق تیم استقلال در خصوص اینکه آیا دربی 81 همانند دربی‌های گذشته جذاب خواهد بود یا خیر گفت: به طور کلی در حال حاضر سبک بازیکنان جدید با قدیم فرق می‌کند و فکر  نمی‌کنم این دربی با دربی‌های گذشته فرقی داشته باشد. از همین دربی 81 با وجود برد و باخت هم نسبت به قبل تفاوتی نخواهد داشت اما در هر صورت امیدوارم بازی زیبایی را نظاره گر باشیم و تماشاگران نیز از این بازی لذت ببرند.

کری های سنتی از پیشکسوتان استقلالکری های سنتی از پیشکسوتان استقلال

برومند: دربی جذابیت‌های گذشته را ندارد/ امیدوارم استقلال برنده شود

پرویز برومند در خصوص دربی 81 اظهار کرد: به نظر من دو تیم استقلال و پرسپولیس در مقابل حریفان خود توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و امیدوارم با توجه به این شرایط شاهد یک دربی خوب و پر گل باشیم.

وی ادامه داد: به  نظر من استقلال از لحاظ روانی و روحی در شرایط مناسب‌تری قرار دارد چرا  که در صدر  جدول قرار دارد و اختلاف زیادی با تیم‌های دیگر دارد. پرسپولیس نیز بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و فکر می‌کنم روز جمعه بازی قشنگی از آب در بیاید.

برومند در خصوص پیش بینی نتیجه دربی  گفت: پیش بینی نتیجه دربی خیلی سخت است اما امیدوارم استقلال برنده میدان شود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوب و به دور از هیاهو، جذاب، دیدنی و تماشاگر را نظاره گر باشیم و امیدوار هستم که استقلال بازی را به نفع خود به اتمام برساند.

دروازه بان سابق استقلال در خصوص اینکه بهتر است جوانان یا با تجربه در دربی حضور داشته باشند عنوان کرد: فکر می‌کنم با تجربه‌ترها در دربی بهتر جواب دهند چرا که در این بازی تجربه ارجعیت دارد بر بازیکن جوان و بی تجربه و نکته قابل توجه این است که دربی بازی سنگینی است و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

برومند بیان کرد: البته باید بگویم طی چندین سال اخیر دربی‌ها  جذابیت خود را از دست داده و همانند گذشته جذابیتی ندارد اما امیدوارم طبق سنوات گذشته و با توجه به اینکه دربی یک بازی سخت است بازی  خوبی را  نظاره گر باشیم.2229صبح


ویدیو مرتبط :
جواب کری خوانی های پرسپولیس