سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش نماینده مشهد به حادثه شکنجه‌ یک زن و دخترانش


واکنش نماینده مشهد به حادثه شکنجه‌ یک زن و دخترانشایلنا/ در حالیکه خبر شکنجه‌ی ۲۱ روزه یک زن به همراه دخترانش در مشهد از سوی همسرش موج گسترده‌ای در رسانه‌ها و همچنین واکنش‌های مردم را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی از جزئیات این حادثه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

سیدهاشم بنی هاشمی چهارم در مورد حادثه شکنجه شدن یک زن و دخترانش توسط همسرش به مدت ۲۱ روز در مشهد گفت: من در جریان جزییات این مطلب نیستم؛ در رسانه‌ها خواندم، اما در مورد جزئیاتش نمی‌توانم؛ اظهار نظر کنم. وی در پاسخ به اینکه جزییات این حادثه در رسانه عنوان شده است، اظهار کرد: در رسانه‌ها خیلی چیز‌ها می‌نویسند که که همه‌اش درست نیست، من اگر اطلاعاتی از منبع اصلی داشتم؛ توضیح می‌دادم، من به رسانه‌ها کاری ندارم. بنی هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ابعاد وحشتناک این واقعه و جریحه‌دار شدن احساسات مردم این مساله توسط نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پیگیری نشده است؟ توضیح داد: اخبار و اطلاعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، یکی دو مورد نیست؛ صد‌ها مورد حوادث و اتفاقات مختلف عنوان می‌شود، مراجع پیگیری این موضوعات، دستگاه‌های قضایی و انتظامی است. وی ادامه داد: کار ما این نیست که اقدام عملی انجام دهیم. ما در دستگاه اجرایی نیستیم و در نهاد قانونگذاری هستیم، همچنین اگر هم نارسایی باشد از طریق اهرم نظارتی پیگیری می‌کنیم.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: من باید تحقیق بیشتری انجام دهم، اگر اطلاعاتی بدست آوردم که لازم بود؛ اقدام کنم، این کار را انجام می‌دهم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
شکنجه سه زن توسط ..................