ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهریان: پیشرفت کیفی بازیکنان کاملاً محسوس است


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیروس طاهریان مدیر فنی تیم‌های ملی درباره شرایط اردوی صربستان گفت: پس از انتخاب نفرات و هماهنگی‌های لازم، تیم ملی واترپلو ایران برای یک اردوی تدارکاتی عازم کشور صربستان شد. روز دوشنبه ساعت ٣٠ / ٣ بامداد تهران را به مقصد استانبول ترک کردیم و پس از حدود ٢ ساعت توقف از آنجا راهی بلگراد پایتخت صربستان شدیم.

وی افزود: بعد از اتمام انجام کارهای گذرنامه و تحویل چمدان‌ها سفری یک ساعته با اتوبوس داشتیم و به شهر نووی ساد رسیدیم. پس از استقرار در هتل  داش( DASH ) و یک استراحت کوتاه، جلسه هماهنگی با باشگاه‌های (ویودی نا و دی یو ناو ) و سرمربی تیم ملی گرجستان "یووا پوپوویچ" برگزار شد. در این جلسه برنامه‌ریزی شد تا تمرینات مشترک و بازی‌های دوستانه در نظر گرفته شود.

طاهریان ادامه داد: روز دوشنبه بعدازظهر اولین جلسه تمرین مشترک شامل شنا و بازی دوستانه با تیم "ویودی نا" رسمأ اغاز شد. صبح روز دوم  بدنسازی، شنا و کار با توپ و اجرای برنامه های تکنیک و تاکتیک انجام شد. بعدازظهر روز سه شنبه هم یک بازی دوستانه با تیم "دی یو ناو" انجام دادیم.

مدیر فنی تیم‌های ملی واترپلو ادامه داد: دیروز (چهارشنبه) هم صبح پس از صرف صبحانه و یک استراحت کوتاه به سمت استخر  محل تمرینات حرکت کردیم. شروع تمرینات با بدنسازی همراه بود و پس از آن مربیان به ارزیابی تمرینات و بازی های انجام شده پرداختند. در ادامه، تمرین با شنا،  پاسکاری و اجرای تکنیک و تاکتیک به پایان رسید.

وی افزود: بعدازظهر روز چهارشنبه هم پس از نرمش و صبحت های مربیان و گرم کردن، دوباره با تیم  جوانان  باشگاه  "دو ناو" بازی کردیم.  به گفته مربیان تغییر کیفی بازیکنان محسوس است. بازی امروز نسبت به بازی قبل به مراتب بهتر بود و بازیکنان کمتر اشتباه کردند.

اردوی 10 روزه تیم ملی واترپلو در صربستان از دوشنبه (18 آبان 1394) آغاز شده است و کاروان ایران ساعت 6 صبح روز پنج‌شنبه (28 آبان 1394) به ایران باز می‌گردد.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

تیم ملی واترپلو ایران دراردوی تدارکاتی صربستان:

17-27 آبان 1394

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه  – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی -محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
جایگاه هوش هیجانی عوامل، راه ها و موانع پیشرفت چیست و چه چیزهایی مانع پیشرفت ما