سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یکه‌تازی کیت‌کت و مارشملو در تلاش برای افزایش سهم خود


یکه‌تازی کیت‌کت و مارشملو در تلاش برای افزایش سهم خود

شرکت گوگل، به‌تازگی جدول آمار استفاده استفاده از نسخه‌های متفاوت سیستم‌عامل اندروید خود را در ماه دسامبر منتشر کرده است که سهم هرنسخه را نشان می‌دهد. مهم‌ترین نکاتی که از این جدول به‌دست می‌آید، یکه‌تازی نسخه کیت‌کت (اندروید 4.4) و سهم قابل‌قبول نسخه لالی‌پاپ (اندروید 5.0 و 5.1) در بین دستگاه‌های اندرویدی است.

ترنجی/ شرکت گوگل، به‌تازگی جدول آمار استفاده استفاده از نسخه‌های متفاوت سیستم‌عامل اندروید خود را در ماه دسامبر منتشر کرده است که سهم هرنسخه را نشان می‌دهد. مهم‌ترین نکاتی که از این جدول به‌دست می‌آید، یکه‌تازی نسخه کیت‌کت (اندروید 4.4) و سهم قابل‌قبول نسخه لالی‌پاپ (اندروید 5.0 و 5.1) در بین دستگاه‌های اندرویدی است. همراه ما باشید.

نسخه 6.0 سیستم‌عامل اندروید گوگل در 0.5 درصد از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌شود که نسبت به ماه‌گذشته، پیشرفت 0.2 درصدی را تجربه می‌کند. در همین‌حال، نسخه لالی‌پاپ سیستم‌عامل اندروید گوگل با 4 درصد افزایش سهم، حدوداً 29.5 درصد از گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

سهم کیت‌کت از محصولات اندرویدی با کمی نزول به 36.6 درصد رسیده است؛ هر سه‌نسخه جیلی‌بین، 26.9 درصد در این بین سهم دارند. البته طی‌شدن روند نزولی با عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل، برای نسخه‌های قدیمی‌تر نظیر Ice Cream Sandwich و Gingerbread امری عادی به‌حساب می‌آید. اندروید Froyo نیز 0.2 درصد در این بازار سهیم است.

می‌توان مطمئن بود که سهم اندروید مارشمالو با عرضه این نسخه برای دستگاه‌های بیشتر در نیمه‌اول سال آینده میلادی، افزایش یابد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
یکه تازی رئالی ها در گروه یک اروپا