سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاوروف: حمایت های سیاسی وضد تروریستی روسیه ازسوریه ادامه می یابد


به گزارش ایرنا، لاروف امروز (جمعه) در دومین نشست مذاکره با «ولیدالمعلم» همتای سوری خود در مسکو طی سه روز اخیر اعلام کرد : حمایت روسیه از سوریه در برابر تروریست ها و همچنین کمک به پیشبرد راه حل سیاسی بحران این کشور ادامه خواهد یافت.
وی افزود : فدراسیون روسیه مطابق با خواسته حکومت سوریه در شناسایی و نابودی تروریست ها به دمشق کمک می کند.
وزیر خارجه روسیه ادامه داد: همزمان با همکاری نظامی ضد تروریستی مسکو و دمشق، روسیه درچارچوب حمایت های بین المللی از سوریه برای آغاز روند حل و فصل عادلانه و دموکراتیک و داخلی تلاش می کند تا مردم این کشور بتوانند خود سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.
روسیه در طول 60 روز همکاری نظامی ضد تروریستی با سوریه حدود 6400 هدف تروریستی به ویژه وابسته به داعش را نابود و درخواست چند کشور غربی عربی برای قطع عملیات علیه تروریست ها را رد کرده است.
بر اساس اطلاعات مستند، هفت کشور اردوگاه ضد سوری و رژیم صهیونیستی از پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد»، برنامه جذب و اعزام تروریست های افراطی از سراسر جهان به سوریه و همچنین سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش را آغاز کردند که براساس گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه، اکنون 30 هزار تروریست خارجی از 100 کشور در صفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.
اروپام**391**1516/1859

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دلیل حمایت روسیه ازسوریه