فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهمترین پیام اعیاد شعبانیه پیروی ازسیره و سبك زندگی ائمه اطهار است


حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر این پیروی به معنای واقعی انجام شود، درحقیقت به ندای خداوند متعال در قرآن لبیك گفته ایم.
وی عبادت، روزه گرفتن، ذكرها ی كتاب های دعا را از جمله اعمالی دانست كه درماه شعبان به آنها سفارش شده است.
وی اضافه كرد: پرداختن به این ذكرها درماه رجب و شعبان انسان را بخدا نزدیكتر و او را برای یك میهمانی بزرگ در ماه رمضان آماده می كند.
حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به لزوم برگزاری جشن ولادت ائمه اطهار(ع) ادامه داد : همانطور كه برای شهادت ائمه اطهار (ع) به سوگواری می پردازیم ، در زمان ولادت نورانی آنها نیز باید شادی خود را ابراز داریم كه غم و شادی هر دو جزو عبادت خداوند متعال است.
وی هر گرامیداشتی را حاوی یك پیام دانست و گفت: پیام ولادت امام حسین (ع) پیروی از سیره و سبك زندگی آن حضرت است .
معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره كل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در همین راستا، در بیش از دو هزار و 500 مسجد فعال استان برنامه های جشن و شادمانی و حلقه های معرفتی برگزار می شود.
سوم ،چهارم و پنجم شعبان ، به ترتیب مصادف با میلاد بزرگ سالار شهیدان، امام حسین (ع) ؛ علمدار كربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زین‏ العابدین علیه السلام است.
7296/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام تبریك مدیر (بازار گشت خزر )به مناسبت اعیاد شعبانیه