ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقریان آب پاکی را روی دست اسکوچیچ ریخت


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 09:45

باقریان آب پاکی را روی دست اسکوچیچ ریخت

فارس/ صحبت‌های مدیرعامل سپاهان با سرمربی فولاد، باعث شد تا وی در اهواز ماندگار شود.
پس از اینکه طی روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات فولاد در سپاهان به گوش رسید و حتی برخی رسانه‌ها نیز صراحتاً از این مربی به عنوان سرمربی تیم اصفهانی نام بردند، شب گذشته اعلام شد که اسکوچیچ در اهواز ماندنی شده و قرار است به کار خود با فولاد ادامه دهد.
نکته قابل توجه در خصوص ماندگار شدن اسکوچیچ باید به این موضوع اشاره کرد که شب گذشته پس از تماسی که بین باقریان و این مربی کروات برقرار شده است، سرمربی فولاد به مدیرعامل سپاهان اعلام می‌‌کند که قرار است 9 صبح فردا (چهارشنبه) به باشگاه رفته و قراردادش را لغو کند که باقریان در واکنش به وی می‌گوید ما فقط تا امشب (آخر شب سه‌شنبه) منتظر شما هستیم و در صورتی که این اتفاق نیافتد، حضورتان در سپاهان منتفی است.
به این ترتیب و پس از پایان این مکالمه، حضور اسکوچیچ در سپاهان منتفی شد و مقرر شد تا این مربی کروات در اهواز به کار خود ادامه دهد.
از سوی دیگر از اردوی سپاهانی‌ها خبر می‌رسد که مثلث لوکا، استیماچ و رائول کانه‌دا همچنان مدنظر این تیم برای سرمربیگری تیم اصفهانی است.
البته به دلیل خاطرات نه چندان خوشایند از لوکا در اصفهان، احتمال حضور این مربی بسیار کمرنگ است اما کانه‌دا و استیماچ با توجه به کارنامه قوی که دارند می‌توانند همچنان مدنظر برای ادامه مذاکرات با سپاهان باشند.
اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان خبر مذاکره با 3 گزینه نهایی و خارجی با این تیم را تأیید کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شیخ عیسی قاسم آب پاکی را روی دست آل خلیفه ریخت