علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آمادگی تأمین اجتماعی و بیمارستان‌های تابعه در چهارشنبه سوری


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم، اظهارکرد: به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال شهروندان و بیمه شدگان تهرانی در چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام تعطیلات نوروزی، اداره کل درمان استان تهران اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از آن جمله آماده باش کامل اورژانس بیمارستان‌ها و همچنین آمبولانس‌های مستقر در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه به ویژه در مراکز درمانی تخصصی و مناطق پرازدحام شهری برای به حداقل رساندن آسیب‌های احتمالی به خصوص در چهارشنبه آخر سال است.

وی با بیان این که 11 اورژانس بیمارستان‌های تابعه اداره کل درمان استان تهران برای مراسم چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند، افزود: همچنین دو اورژانس دی کلینیک ابوریحان و دی کلینیک شهید سلیمانی از دیگر مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران نیز در صورت مراجعه آسیب دیدگان احتمالی آماده خدمات رسانی به بیماران احتمالی و نیاز به اعمال جراحی سرپایی آماده خدمات رسانی هستند و در اورژانس مراکز درمانی شبانه روزی تابعه نیز مانند روزهای عادی به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات درمانی مورد نیاز ارائه خواهد شد.

خسروانی مقدم خاطر نشان کرد: تمامی بیمه شدگان و بازنشستگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران، به رایگان پذیرش و مداوا می‌شوند.

مدیر کل درمان استان تهران همچنین از برقراری کشیک‌های نوروزی در سطح مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: با برقراری کشیک‌های نوروزی مسئولان، پزشکان و کادر درمانی در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی تابعه سعی داریم تمام خدمات درمانی مورد نیاز را به بهترین وجه ممکن به بیمه شدگان و همچنین مسافران نوروزی و بیماران نیازمند ارائه دهیم و به همین منظور بطور مستمر در ایام تعطیلات فروردین ازمراکز درمانی و پایگاه‌ها بازدید به عمل می‌آید.

خسروانی مقدم گفت: همه بیمارستان‌های تابعه اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران در دو مقطع چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز بصورت آماده باش هستند و تمام خدمات درمانی در این ایام مانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت تامین اجتماعی استان تهران، مدیر کل درمان استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید لبافی نژاد به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه فوق تخصصی چشم این اداره کل در چهارشنبه آخر سال بصورت خاص آماده باش هستند و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی با سوختگی چشم به این بیمارستان منتقل می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری(فارسی=سور چهارشنبه) جشنی آذربایجانی(ترکی