سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه شاهرود: نماینده منتخب باید پاکدست باشد


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی شاهرودی در خطبه های این هفته تماز جمعه شاهرود افزود: شهرت در کنار فوایدی که دارد، خطرات بسیار زیادی برای افراد دارد بطوریکه که رسول مکرم اسلام(ص) فرموده اند، برای دین اشخاص خطری بالاتر از شنیدن صدای گام های مردمی که پشت سر او حرکت می کنند، وجود ندارد.
وی انتخاب فرد اصلح و باتقوی را برای نمایندگی مردم امری لازم خواند و گفت: برای منطقه ای که رهبر معظم انقلاب آن را شهر مردم باصفا و معلمان دین خوانده اند، ضرورت دارد در انتخاب هم نمونه باشند.
خطیب جمعه شاهرود به میلاد با برکت خاتم انبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اشاره کرد و با بیان آیه مبارکه ' انک لخلق عظیم' ادامه داد: پیامبر اسلام با اخلاق نمونه اش ، همه را متوجه این امر کرد.
حجت الاسلام ترابی گفت: پیامبر گرامی اسلام نمونه همه خوبی ها بوده و همه مکارم اخلاقی را در مقابل دیدگان مردم به نمایش گذاشت.
وی به اقدام ضد ایرانی کنگره آمریکا در چپاول اموال ایران اشاره کرد و گفت: هیات نظارت بر اجرای برجام باید همه این اقدامات را با دقت بررسی کرده و اقدامات متقابل با آن اعمال را مد نظر داشته باشند.
خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: آمریکا هیچ گاه از دشمنی با مردم ایران دست بردار نیست اگر چه نا چار شده باشد ، توافقاتی نظیر برجام را هم امضا کند.
وی به فتح شهر رمادی توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق هم اشاره کرد و گفت: فتح این شهر موجب تثبیت امنیت سایر شهرها و به خصوص شهر زیارتی سامرا می شود، ضمن اینکه راه یاری رساندن به داعش از سوی برخی کشورهای منطقه نیز قطع خواهد شد.
حجت الاسلام ترابی سالگرد روز 9 دیماه سال 88 را یادآور شد و گفت: 9 دی روز مقاومت مردم ایران در مقابل آمریکا و دست نشانده های استکبار و صهیونیزم وجاده صاف کن های آنهاست.
وی با اشاره به یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توصیه های ناصواب برخی برای کنار آمدن با استکبار گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، تصور اشتباهی است که بخواهیم در مواردی براساس امیال دشمنان سخنانی بگوییم.
امام جمعه شاهرود افزود: اگر مردم ایران و نظام اسلامی برخواسته از دیدگاه مردم در جهان عزت دارند ، به خاطر آنست که روحیه انقلابی داشته و در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی کرده اند.
وی گفت: استکبار می خواهد ، اصل ایستادگی در برابر خود را از مردم ایران بگیرد و مردم و مسوولان ایران را فقط متوجه مسایل داخلی بکند.
حجت الاسلان ترابی گفت: آن ها می خواهند با این کار ، ایران را از یک قدرت فرامنطقه ای تنزل دهند تا بتوانند نقشه های استکباری خود را در منطقه و جهان اسلام اجرا کنند.
خطیب جمعه شاهرود به بارش نزولات آسمانی که هفته پیش روی داد هم اشاره کرد و گفت: شکر به نزول این نعمت ها از سوی همه مومنین ضروری است .
وی از همه نمازگزاران و مردم مومن شاهرود خواست برای بارش بیشتر باران وبرف به درگاه خداوند تضرع کنند تا سالی پر از نعمت و برکت در پیش باشد.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان امام جمعه شاهرود در مراسم استقبال کاروان قدس