ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی عربستان: چطور با بازیکنانی که در باشگاه‌شان ذخیره هستند پیروز شویم!


به گزارش خبرگزاری فارس، آدری کاستر سرمربی هلندی عربستان پس از اینکه تیمش مقابل ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد اظهار داشت:  مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم ولی باید اعتراف کنم که با بازیکنانی که در تیم‌های باشگاه‌شان ذخیره بودند نمی‌توان به پیروزی رسید.

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم‌ملی امید که آینده سازان فوتبال عربستان هستند در ترکیب اصلی تیم‌های باشگاه‌شان قرار ندارند و همه نیمکت نشین هستند و این موضوع خیلی بد است.

کاستر گفت: پیش از این رقابت‌ها اردوی آمادگی بسیار محدود و خوبی نداشتیم.

سرمربی عربستان درباره بازی گفت: ما وارد این بازی شدیم تا پیروز میدان شویم و جواز راه‌یابی به مرحله بعد را کسب کنیم اما بازیکنان ما به خاطر حساسیت بالای بازی تمرکز خود را از دست دادند و اشتباهات زیادی در میانه زمین داشتیم که در نهایت منجر به حذف ما شد.

در این گروه کره‌شمالی و تایلند هم مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

با این نتایج بدست آمده کره‌شمالی و عربستان هم از نظر امتیاز هم تفاضل و هم بازی‌های رودررو، تعداد گل زده و گل خورده مساوی شدند اما در نهایت کره‌شمالی به دلیل کارت زرد کمتر راهی مرحله بعد شد و عربستان حذف شد.
انتهای پیام/آ

http://fna.ir/N78FBM


ویدیو مرتبط :
چگونه در مبارزه با یک بوکسور پیروز شویم؟!