سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حسینی: برکت حضور برخی طیف‌های سیاسی در قدرت، سقوط آزاد قیمت نفت است


حسینی: برکت حضور برخی طیف‌های سیاسی در قدرت، سقوط آزاد قیمت نفت استفارس/ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برکات برخی طیف‌های سیاسی این است که وقتی در قدرت هستند قیمت نفت سقوط آزاد می‌کند.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناظره با محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با عنوان «نماینده تراز انقلاب» گفت: حضور نمایندگانی که به ولایت فقیه التزام و اعتقاد ندارند به مجلس؛ خلاف قانون است.

وی تصریح کرد: از برکات برخی طیف‌های سیاسی این است که وقتی در قدرت هستند قیمت نفت سقوط آزاد می‌کند.

حسینی افزود: نماینده مجلس باید روی مواضع خود پایبند باشد ولی در ماجرای دوم خرداد یکسری نمایندگان مسیر خود را عوض کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در سال ۷۶ چون آقای ناطق‌نوری دنباله رو هاشمی رفسنجانی بود مردم نمی‌خواستند روند دولت کارگزاران ادامه پیدا کند به همین دلیل رقیب ناطق را انتخاب کردند.

وی درخصوص قراردادهای جدید نفتی نیز گفت: مجلس اگر به قراردادهای جدید نفتی نظارت نکند ممکن است در آینده مشکلاتی بوجود بیاید و بعد مانند کرسنت بگویند کسی حق ندارد در مورد این قراردادها چیزی بگوید و نظری بدهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
پیش بینی سقوط آزاد قیمت نفت!!!!