ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: آقای کاشانی!مگر قول ندادی سه‌شنبه بازیکنانم را بدهی؟/نمی‌دانم به تیم ملی فکر کنم یا هوادار استقلال


پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با فولاد خوزستان دیدار تیم ملی مقابل گوام و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: در آستانه بازی با فولاد امین حاج‌محمدی محروم شده است.

من تعجب می‌کنم که چرا باشگاه سایپا روی چک ضمانت اقدام کرده است، ظاهراً قرار بوده حاج‌محمدی قبل از اینکه به نفت تهران برود به عضویت باشگاه سایپا در بیاید. پدر این بازیکن هم یک چک به این باشگاه داده که آنها روی این چک اقدام کرده‌اند حالا جالب است باشگاه سایپا بعد از دو سال روی این موضوع اقدام کرده و کمیته انضباطی هم بدون اینکه حاج‌محمدی را فرا بخواند رأی صادر کرده است. من هم به نظری جویباری گفته‌ام که پیگیر این موضوع باشد و ببینیم می‌توانیم مشکل را حل کنیم یا خیر.

فارس: حالا برای بازی با فولاد آماده هستید یا خیر؟

منتظر هستیم بازیکنان ملی برگردند تا شرایطمان را ببینیم.من اول باید شرایط بازیکنان استقلال را ببینم بعد به فکر ترکیب تیمم باشم.  من از خیلی‌ها گله دارم.

فارس: چطور؟ از بازیکنان بزرگسال که زیاد استفاده نشد؟

مهم این مسائل نیست. از  بازیکنان امید ما که استفاده کردند. موضوع این است که پنجشنبه می‌خواهند بازیکنان را به ما بدهند. آیا این کار درست است؟ تازه میثم مجیدی که با تیم ملی رفته بود محروم است و نمی تواند بازی کند. همه ناراحتی من اینجاست که قرار است بازیکنان را پنجشنبه به ما بدهند. من از آقای کاشانی گله دارم. آقای کاشانی! مگر قرار نبود ملی‌پوشان امید را سه‌شنبه به ما تحویل بدهید پس چه شد؟ من تازه امروز باید به تمرین بروم تا ببینم آنها آمده‌اند یا خیر؟ این مسائل است که به ما لطمه می‌زند. من به شخصه با حبیب کاشانی حرف زده بودم و روی قول او حساب کرده بودم اما انگار نه انگار که من هم باید جواب هوادار را بدهم. به خدا قسم ما هم برنامه‌ریزی داریم. تا تیم ملی بزرگسالان اردو می‌گذارد تیم امید هم اردوهایش آغاز می‌شود.یعنی باشگاه‌ها این وسط کاره‌ای نیستند؟ یعنی من نباید جواب هوادار استقلال را بدهم؟‌ این چه تعاملی است؟‌ شما جای من، پنجشنبه بازیکن در اختیار ما قرار می‌گیرد، چگونه باید جمعه آنها را بازی بدهم؟به نظرم که این برنامه ریزی درست نیست.

فارس: از این مسائل بگذریم بازی تیم ملی را دیدید؟

نه ندیدم چون تمرین داشتیم.

فارس: اما قبل از بازی گفته می‌شد بازی مقابل گوام سخت است و حتی شرایط به گونه‌ای عنوان شده بود که همه تصور می‌کردند تیم ملی در زمین چمن مصنوعی دچار مشکل می‌شود.

این چه حرفی است که می‌زنید؟ این حرف‌ها اصلاً درست نیست. اینها رقبای ایران نیستند. رقیبان ایران در دور بعد مشخص می‌شود. همه رقبای ایران پانزده شانزده گل به حریفانشان در این مرحله زده‌اند. البته حرکت‌هایی هم در تیم ملی انجام شده و باید از آنها صحبت کرد، مثلاً جوانگرایی در تیم ملی رخ داده و بازیکنان شایسته‌ای نیز در تیم ملی بازی کردند اما شما ببینید رقیب ایران که ترکمنستان است در این مرحله در بهترین شرایط حریف ما نمی‌شود. این تیم‌هایی که ایران با آنها بازی می‌کند واقعاً‌ زنگ تفریح هستند. اسم آنها رقیب نیست.

فارس: خیلی از مربیان اعتقاد دارند تیم‌های لیگ یک ایران هم می‌توانند امثال گوام را شکست دهند.

من این حرف را نمی‌زنم و همانطور که گفتم تیم ملی جوانگرایی خوبی کرده است ولی از آن طرف هم باید قبول کنیم که رقبای ایران در دور بعد آماده هستند و قطعاً‌ بازی مقابل آنها سخت خواهد بود. خلاصه کلام را بخواهم بگویم این است که حریفانی مثل گوام و ترکمنستان نمی‌توانند سد راه ایران باشند.

فارس: این روزها بحث جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی هم هست در این مورد چه نظری دارید؟

من واقعاً اطلاعی از این موضوع ندارم اما هر چند وقت یک بار این مسائل رخ می‌دهد و این حرف‌ها زده می‌شود. آقای کی‌روش چهار سال است که در ایران حضور دارد و فکر می‌کنم دیگر باید به این مسائل عادت کرده باشد. او خودش بهتر می‌داند چه کند ولی فوتبال ما شرایطش همین است. قطعاً‌ کی‌روش باید همه این مسائل را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/ی

 


ویدیو مرتبط :
گفتگو با پرویز مظلومی در مورد تیم ملی و تیم استقلال