توضیح سپاهان درباره نیمکت‌ نشینی عقیلی


خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مطمئن باشید نیمکت‌نشینی عقیلی به دلایل فنی است، نه مسائل غیرفنی و اختلافی بین او و استیماچ وجود ندارد.

اصغر باقریان در پاسخ به این سؤال که «آیا تیم سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس مستحق کسب نتیجه تساوی بود؟»،گفت: ما برای برتری مقابل پرسپولیس به تهران آمده بودیم و حتی به تساوی مقابل این تیم فکر هم نمی‌کردیم. برنامه استیماچ این بود که پس از فروکش کردن حملات پرسپولیس در 15 دقیقه آخر بازی کار را تمام کرده و سه امتیاز نصیب سپاهان شود، اما متأسفانه اشتباه پادوانی و اخراج وی برنامه‌های ما را با بردن بازی به‌هم زد.

وی در مورد توهین‌هایی که علیه خلعتبری توسط برخی از هواداران پرسپولیس صورت گرفت و اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند در اصفهان نیز این حرکت در مورد آنها توسط هواداران سپاهان صورت گرفته است، اظهار داشت: من قصد ندارم اتفاقات اینچنینی را که در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد، گردن باشگاه‌ها بیندازم، اما کانون هواداران یک باشگاه جزو ارکان آن محسوب می‌شود. متأسفانه کانون هواداران پرسپولیس از دو یا سه روز قبل از بازی اطلاعیه‌ای را در مورد خلعتبری منتشر کردند که تحریک‌آمیز بود. من اگر می‌گویم کاری که در ورزشگاه آزادی علیه خلعتبری سازماندهی شده بود به این دلیلی است که کانون هواداران یکی از زیرمجموعه‌های رسمی یک باشگاه محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه اختلافی که بین هادی عقیلی و استیماچ پیش آمده که باعث نیمکت‌نشینی این بازیکن شده است، تأکید کرد: مسائل فنی بر عهده سرمربی است و ما به هیچ عنوان به این حیطه ورود نکرده و اظهارنظر نمی‌کنیم. استیماچ از نظر فنی اختیار دارد نه تنها عقیلی، بلکه هر بازیکنی را که می‌خواهد نیمکت‌نشین کند، چون در نهایت او باید در مورد نتایج پاسخگو باشد. مطمئن باشید نیمکت‌نشینی عقیلی نیز به دلایل فنی است و مسائل غیرفنی و اختلافی بین آنها وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
رونالدو و نیمکت نشینی...