ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باباجان‌زاده: بنا الگو، پدر، مربی و فرمانده من است/ از اینکه به من اعتماد کرده، خوشحالم


بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مسابقات زومباتلی تورنمنت بسیار خوبی بود و من در این مسابقات محک جدی خوردم، حریفان خوبی نیز در این مسابقات روی تشک رفتند و خوشحالم که توانستم به فینال برسم.

وی افزود:‌ از ناحیه کتف کمی دچار مصدومیت بودم و به همین دلیل و با توجه به درخواست کادر فنی و صلاحدید محمد بنا تصمیم گرفتم که در فینال مقابل حریف چینی‌ام  به میدان نروم، البته از سوی دیگر با توجه به اینکه حریف چینی در مسابقات سهمیه المپیک شاید با من پیکار کند، بنا به درخواست کادر فنی روی تشک نرفتم تا ضمن این موضوع مصدومیتم هم تشدید نشود. 

فرنگی‌کار 130 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: محمد بنا را به چهار چشم نگاه می‌کنم. ابتدا الگوی من است، دوم پدر من است، سوم مربی و چهارم نیز فرمانده من است. از اینکه بنا به من اعتماد کرده خوشحالم و امیدوارم که در آینده بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

باباجان‌زاده اضافه کرد: من ابتدا برای تورنمنت اوکراین آماده می‌شدم اما پس از درخواست کادر فنی تصور می‌کردم که نتوانم با آمادگی در جام زومباتلی به میدان بروم، اما محمد بنا و رسول جزینی با من صحبت کردند و عنوان کردند که این مسابقات می‌تواند کمک زیادی در روند آماده‌سازی من داشته باشد. من نیز این موضوع را پذیرفتم و در تورنمنت زومباتلی با وجود اینکه ریکاوری لازم را نداشتم حضور پیدا کردم.

وی ادامه داد:‌ حسن رنگرز پیش از این مسابقات با من صحبت کرد و به من گفت محمد بنا بهتر از هر کسی تو را می‌شناسد و او به دلیل اینکه 24 ساعته با تو زندگی می‌کند از شرایط تو آگاهی لازم را دارد، پس هر چه بنا به تو می‌گوید گوش کن تا برای المپیک با بهترین شرایط راهی مسابقات شوی و بتوانی مدالی خوش‌رنگ را به دست آوری. من نیز این صحبت‌ها را پذیرفتم و با توجه به راهنمایی‌هایی که بنا به من کرد، در تورنمنت مجارستان روی تشک رفتم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: حضور رسول جزینی در کوچ من بسیار حائز اهمیت است و زمانی که جزینی در کوچ می‌نشیند انگار یک لشکر پشت من قرار دارد و جا دارد از زحماتی که بنا و جزینی برای من کشیدند، تشکر کنم و در آینده در صورت صلاحدید کادر فنی بتوانم سهمیه سنگین‌وزن را برای ایران به دست آورم تا در مسابقات المپیک بتوانیم پس از مدت‌ها روی سکو برویم. 

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
کسب مقام سوم توسط باباجان زاده