سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حج تمتع امسال هنوز منتفی نشده است/ اوحدی اعلام کرد شروط سعودی‌ها را نمی‌پذیریم


عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و وزارت خارجه در این جلسه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حج تمتع امسال منتفی نشده است، ادامه داد: در نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی از مذاکرات هیئت ایرانی با عربستانی‌ها برای اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

نماینده مردم کاشان در مجلس نهم با بیان اینکه در جلسه امروز بحثی درباره منتفی شدن حج تمتع به میان نیامد، گفت: در نشست امروز کمیسیون امنیت، مقرر شد از تمام فشارهای لازم از سوی سازمان حج و زیارت و دستگاه دیپلماسی برای برگزاری حج تمتع به صورت عزتمندانه برای ایرانیان استفاده شود.

منصوری آرانی با تاکید بر اینکه زمان برای مذاکرات و اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی بسیار کم است، تصریح کرد: اوحدی در این جلسه بر این نکته تاکید داشت که هیئت مذاکره‌کننده ایرانی شروطی که عزت ایرانیان را دچار خدشه کند را در مذاکرات نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: اوحدی در این نشست اعلام کرد به اذعان سعودی‌ها، حجاج ایرانی از منظم‌ترین زائران در طول سال‌های گذشته بوده اند و به همین دلیل شروط عربستانی‌ها در اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تاریخچه حوادث خونین حج تمتع