یک مسئول: انتخابات سیستان و بلوچستان سالم برگزار شد


دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: با رصد به هنگام حوزه‎های انتخابیه و اماکن اخذ آرای انتخاباتی در هفتم اسفندماه جرایم و تخلفات تاثیرگذاری در فضای سیاسی سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، محمد علی حمیدیان در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان با اشاره به جرایم و تخلفات انتخاباتی حین برگزاری انتخابات اظهار داشت: با رصد به هنگام حوزه‎های انتخابیه استان واماکن اخذ آرای انتخاباتی در هفتم اسفندماه جرایم و تخلفات تأثیرگذاری در فضای سیاسی استان رخ نداده است.

دبیر ستاد پیشگیری ورسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به شکایات احتمالی برخی از نامزدها افزود: هیئت نظارت بر انتخابات استان به همه شکایات نامزدها رسیدگی می‎کند و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز تک تک آراء مردم در انتخابات را مصداق عینی حق‌الناس قلمداد و صیانت از این آراء را وظیفه ذاتی خود فرض می‎کند.

حمیدیان در ادامه با تشریح اهم اقدامات صورت یافته در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه اخیر همه تمهیدات لازم با هدف برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری انجام شده و این مهم زمینه را در تحقق حماسه هفتم اسفندماه فراهم ساخت.

معاون رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه مردم برنده واقعی انتخابات هستند اظهار کرد: نامزدهای پیروز انتخابات اکنون مسئولیت سنگینی در تحقق وعده‎های انتخاباتی خود دارند و سایر نامزدهای انتخابات نیز باید در کنار نمایندگان مجلس به عمران وسازندگی حوزه انتخابیه استان بپردازند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مجمع انتخابات هیات گلف سیستان و بلوچستان