علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شبکه فناوری منطقه خاورمیانه و خلیج فارس راه اندازی می شود


به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو پیری گفت: در اجلاس سیاستگذاران عالی رتبه نوآوری در علم و فناوری در کره جنوبی ایران پیشنهاد راه اندازی شبکه فناوری منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را ارائه کرد که این پیشنهاد با استقبال مدیران آموزش عالی کشورهای پاکستان، عراق، ترکیه، بنگلادش و عمان روبرو شد.

وی هدف از ایجاد این شبکه فناوری منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را تقویت همکاری های مشترک کشورهای منطقه در حوزه تبادل فناوری، اعلام کرد.

مدیرکل امور فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: کشورهای پاکستان، عراق، ترکیه، بنگلادش و عمان پذیرفته اند در این شبکه عضو شده و به صورت جدی فعالیت کنند.

پیری بیان کرد: نمایندگان این کشورها اعتقاد داشتند در سایه یک همکاری مشترک چند جانبه می توان وضعیت فناوری کشورهای منطقه را تقویت کرد چراکه فعالیت های جزیره ای پیشرفت چندانی را به  همراه نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
پیانو زدن حسام نواب صفوی برای اولین بار در تلویزیون در برنامه صبح خلیج فارس در شبکه ی خلیج فارس