ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیماچ: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید سپاهان قشنگ بازی نمی‌کند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی 2 بر 2 ملوان اظهار داشت: من هم دوست داشتم بازیکنانم مانند رقیب روی زمین می‌افتادند اما افتخار می‌کنم آنها این کارها را نمی‌کنند و فوتبال زیبا بازی می‌کنند. یک بار دیگر من در مسابقه‌ای که باید پیروز می‌شدیم نتوانستیم به برد برسیم. در نیمه اول باید تکلیف بازی را مشخص می‌کردیم اما نشد. در نیمه دوم گرچه گل خوردیم اما باز هم تلاش کردیم و این تلاش باعث به ثمر رسیدن گل دوم شد.

وی ادامه داد: اگر تنها 60 ثانیه می‌توانستیم از گل‌مان مراقبت کنیم پیروز می‌شدیم. ضربه کاشته‌ای که آنها زدند را به نظرم هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه برخی تماشاگران علیه او شعار دادند، گفت: هیچ وقت همه طرفدار یک نفر نیستند. مهمترین مسئله این است که چقدر با کیفیت کار کنیم. برخی تماشاگران هر روز به تمرین ما می‌آیند و کیفیت بالای آن را می‌بینند. مسلما وقتی بازی به نحوی که می‌خواهیم تمام نشود، گروهی از تماشاگران اعتراض می‌کنند و من هم هیچ ایرادی به آنها نمی‌گیرم.

استیماچ عنوان کرد: در شرایط سختی به سپاهان آمدم و می‌خواستم برای به وجود آوردن یک تیم جدید کمک کنم. برنامه ما این بود که در 5 سال آینده به موفقیت خوبی برسیم و آینده از آن سپاهان باشد. دوست ندارم در مورد تک تک مشکلات به رسانه‌ها توضیح دهم. مشکلاتی که کم نیستند اما چیزی که واقعیت دارد اینکه همه بازیکنان،  مربیان، مدیران با تمام وجود برای باشگاه کار می‌کنند. وقتی به این تیم آمدم اعلام کردم تحمل باید بالا باشد که انتظار داریم دوباره جشن قهرمانی بگیریم. باید صبر داشته باشیم.

وی گفت: در 4-5 ماه گذشته هیچ ایرادی به هیچ کسی در باشگاه نگرفتم چون می‌دانم شرایط سخت است. ما در این فصل امکان جذب بازیکن جدید برای تقویت تیم نداشتیم. در تمام بازی‌ها به غیر از دو مسابقه بدشانسی خاصی همراه ما بود. در تمام دیدارها تیم برتر بودیم و حق‌مان برد بود اما به آن نرسیدیم. در اکثر بازی‌ها با مسئله خاصی در داوری روبرو هستیم. هنوز فکر می‌کنم شانس‌هایی که در فصل گذشته از ناحیه داوری برای سپاهان ایجاد شد، حساسیت را روی‌مان زیاد کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه هیچ کسی نمی‌تواند بگوید سپاهان قشنگ بازی نمی‌کند، تمام چیزهایی که در فوتبال به دست آوردم در سخت‌ترین شرایط بود و فکر می‌کنم اینجا هم سرنوشت من همین است.

وی گفت: در نیمه اول باد به نفع ما بود و در نیمه دوم نمی‌توانستیم خیلی ریسک کنیم. اگر این تصور وجود دارد که نقش من کمتر از مربی حریف بود، قبول دارم اما رفتاری که ما انجام دادیم رفتار کلاسیک بود و همیشه در فوتبال شانس تاثیر دارد. طوری بازی کردیم که ملوان تنها شانس پرتاب دو اوت دستی داشت و تنها یک ضربه ایستگاهی گیرش آمد. ما به خوبی آنها را آنالیز کردیم و می‌دانستیم روی ضربات آزاد خطرناکند اما توپی که زدند گرفتنش واقعا سخت بود.

استیماچ در مورد اینکه گفته می‌شد خلعتبری مصدوم است اما وقتی با تماشاگران درگیر شد از روی میله‌ها پرید و آیا این یک تناقض نیست، گفت: من آن لحظات را ندیدم اما همه می‌دانیم که او بازیکن خوب، باتعصب و باکیفیتی است. البته خیلی زود عصبی هم می‌شود. او روز گذشته نتوانست با ما تمرین کند. چند روزی تمرینات ما روی زمین بود و سفتی زمین باعث شد درد کمر او تشدید شود. به همین علت ما هم ریسک نکردیم و او را برای بازی‌های بعدی گذاشتیم.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
بازی جوانمردانه سپاهان و کار قشنگ سید صالحی