سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام A16 لو رفت


HTC-A16 2

ساعاتی پیش، تصاویری از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام A16 توسط لودهنده‌ی معروف،‌ evleaks@ لو رفت. اولین بار است که نام این گوشی را می‌شنویم که به احتمال زیاد این دستگاه، در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC) از سوی اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد. در کنار تصاویر لو رفته، خبری از مشخصات اچ‌تی‌سی A16 نبود اما اخیرا، مشخصات این دستگاه مقرون به‌صرفه لو رفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در ترنجی خواندید،‌ شایعات، به قیمت حدودی 150 دلاری گوشی جدید اچ‌تی‌سی اشاره کرده بودند که به همین دلیل، باید آن را یک دستگاه “مقرون به‌صرفه” دانست. کاربر LlabTooFeR@ در توییتر که از توسعه‌دهندگان رام است، مشخصات اچ‌تی‌سی A16 را منتشر کرده است.

به گفته‌ی LlabTooFeR@، اچ‌تی‌سی A16 به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 210، 1.5 گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل ارتقاء مجهز خواهد شد. این گوشی، همچنین دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل، دوربین عقب هشت مگاپیکسلی و دوربین پنج مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

evleaks@ در توییتر گفته است که در روزهای آینده، شاهد خبرهای بیشتری از اچ‌تی‌سی A10 خواهیم بود.

PhoneArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
گوشی جدید اچ تی سی وان لو رفت