سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یامین پور: احمدی نژاد همین امروز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران است


یامین پور: احمدی نژاد همین امروز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران استدولت بهار/ این استاد دانشگاه با بیان اینکه از نظر من در عین حال دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی دنبال نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است.

دکتر وحید یامین پور در گفت و گویی با بیان اینکه نیروی های انقلاب اسلامی از اختلاف لطمه دیده اند، گفت: در حال حاضر دشمنان بزرگی داریم و فرصتی برای طرح اختلافات وجود ندارد، بلکه باید یکدیگر را تقویت کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، با اشاره به اینکه عده ای برای نابود کردن احمدی نژاد، زمین بازی تعریف کردند، اظهار کرد: دکتر احمدی نژاد، ذخیره نظام و انقلاب است و بنده ایشان را سرباز ولایت می دانم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه از نظر من در عین حال دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است.

دکتر وحید یامین پور با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند راه بازگشت احمدی نژاد به صحنه خدمت را سد کند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی های مخالفان دولت های نهم و دهم، محمود احمدی نژاد همین امروز نیز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر اخیر غلامعلی حداد عادل مبنی بر اینکه فتنه و انحراف خط قرمز ائتلاف اصولگرایان است، گفت: بنده به صورت مستقل کاندیدا شده ام. خط قرمز بنده نیز فتنه و انحراف است اما باید معلوم کرد مصادیق فتنه و انحراف چیست؟ اگر منظور آقای حداد عادل از انحراف، دکتر احمدی نژاد است، باید از ایشان استنطاق کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با بیان اینکه احمدی نژاد هر گاه همگام با شاخص ها قدم بردارد، مالک اشتر است و پرچم در دست اوست، اظهار کرد: امروز کسانی که روزگاری هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش لقب دادند به او سجده می کنند و در باطل خود متحدند، در چنین شرایطی نیروهای انقلاب نمی توانند متفرق باشند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دولت بهار


ویدیو مرتبط :
محبوب ترین رئیس جمهور ایران - احمدی نژاد