ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از صدر تا چهارم جدول با استقلال


از صدر تا چهارم جدول با استقلالورزش 3/ تیم فوتبال استقلال روز جمعه برای فرار از بحران نیاز به کسب 3 امتیاز برابر گسترش فولاد اوج گرفته دارد.
استقلال در 4 هفته گذشته نه تنها نتوانسته پیروز شود بلکه بسیاری از آمار خوب خود را که از داده است، آماری که شانزده هفته برای بدست آوردن آن زحمت کشیده بود. آبی ها حالا دیگر بیشترین تعداد برد را ندارند، بهترین خط حمله لیگ را به پرسپولیس واگذار کرده اند و البته از نظر امتیازی هم از استقلال خوزستان عقب افتاده اند.
حالا آبی ها این فرصت را دارند که برابر تیم با کیفیت گسترش فولاد پیروز شوند و هم از بحران خارج شوند و هم دوباره شانس رسیدن به صدرجدول را داشته باشند هرچند که شکست در این بازی می تواند آبی ها را تا رتبه چهارم جدول رده بندی پایین بیاورد.
پیروزی و احتمال صدرنشینی
استقلال در صورت پیروزی برابر گسترش فولاد به طور قطع رتبه دوم جدول رده بندی را حفظ می کند و البته در 2 صورت ممکن است به صدرجدول رده بندی صعود کند. اگر استقلال خوزستان این هفته برابر صبای قم پیروز شود استقلال در صورت پیروزی هم نمی تواند با صدرجدول برسد. اما اگر استقلال خوزستان مساوی کند و یا برابر شاگردان علی دایی شکست بخورد استقلال به طور قطع صدرنشین هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد شد.
تساوی، شاید صدرنشینی و شاید سقوط به رتبه سوم
در صورتی که استقلال برابر گسترش فولاد مساوی کند، تنها در صورتی که استقلال خوزستان از صبا شکست بخورد استقلال به طور قطع صدرنشین خواهد شد اما این احتمال دارد این تیم با این نتیجه حتی به رتبه سوم جدول رده بندی سقوط کند. در صورتی که استقلال به نتیجه مساوی برسد، استقلال خوزستان حداقل یک امتیاز برابر صبا بگیرد و پرسپولیس هم بتواند با اختلاف 4 گل سایپا را شکست بدهد، آبی ها در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر به رتبه سوم سقوط می کنند.
شکست و احتمال سقوط به رتبه چهارم جدول رده بندی
استقلال هم اکنون با 36 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است و در صورتی که این تیم از گسترش فولاد شکست بخورد، با توجه به تفاضل گل مساوی با ذوب آهن آبی ها می توانند در صورت پیروزی ذوب آهن و پرسپولیس در هفته پیش رو تا رتبه چهارم جدول رده بندی پایین بیایند. البته اگر استقلال شکست خورد و پرسپولیس و ذوب آهن نتوانند در بازی هایشان پیروزشوند استقلال در همان رتبه دوم جدول رده بندی باقی خواهند ماند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .