سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید: گیم پلی نسخه بتا بازی The Division ؛ در دنیای این بازی غرق شوید


گیم پلی نسخه بتا بازی The Division

در حالی که چهار روز از انتشار نسخه بتای یکی از عناوین خوش ساخت شرکت Ubisoft می‌گذرد، همواره تریلرها و تصاویر زیادی از سوی کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. پس از مقایسه گرافیکی نسخه‌ی بتا The Division این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، حال تریلری از گیم پلی این بازی منتشر شده است و بازیکن این ویدئو در مدت 21 دقیقه در شهر نیویورک، قدم میزند و مبارزه می‌کند و جزئیات خیره کننده Division به نمایش می‌گذارد. برای مشاهده همراه ترنجی باشید.

این ویدئو توسط یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام TheyCallMeConor، گرفته شده است و این بازیکن در تمامی محل‌های نقشه‌ی بازی قدم میزند. جزئیات به نمایش درآمده فوق العاده هستند و با اینکه بازی The Division افت گرافیکی زیادی داشته است،اما Ubisoft کار خود را به خوبی انجام داده است و با گرافیک و جزئیاتی چشم نواز این بازی را برای طرفداران این سبک ساخته است. این در حالیست که نسخه‌ی بتای این بازی منتشر شده و باید توقع داشت که Ubisoft در نسخه‌ی اصلی، اوج توانایی‌های خود را به نمایش عموم بگذارد.

بازی Tom Clancy’s The Division بنا به گفته ی شرکت یوبی سافت در تاریخ 8 مارس 2016 برای پلتفرم هایPC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین نسخه ی بتای این بازی در چند روز آینده غیر فعال خواهد شد.

VG247

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تریلر گیم پلی نسخه بتا بازی Battlefield 4