سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ کتاب طنز «مادر رجب» فردا رونمایی می‌شود


معرفی کتاب/ کتاب طنز «مادر رجب» فردا رونمایی می‌شودمهر/ کتاب طنز «مادر رجب» شامل مجموعه‌ای از مقالات طنز با گردآوری پوریا عالمی فردا در کافه آپ آرت رونمایی می‌شود.
تازه ترین کتاب پوریا عالمى با عنوان «مادر رجب» که به تازگی توسط انتشارات روزنه چاپ شده، فردا سه شنبه ١٨ اسفند در کافه آپ آرت مان رونمایى مى شود. گردآورى و تدوین مطالب این کتاب توسط پوریا عالمی انجام شده است.

عالمی سابقه طنزنویسی در روزنامه‌هایی چون اعتماد ملی، شرق، همشهری، نوروز، گلستان ایران، بهار، دنیای اقتصاد، روزگار و اعتماد را در کارنامه دارد و «مادر رجب» نیز عنوان ستونى ثابت در نشریات اعتماد ملى، پیک سبز و ایراندخت بود که در بازه زمانی سال ٨٨ تا ٩٠ منتشر مى‌شد؛ ستون طنز سیاهى که به‌صورت آگهى لابلاى دیگر آگهى‌هاى مطبوعاتى منتشر می شد و نویسنده این آگهى ها معلوم نشد، تا این که عالمى بخشى از این آگهى ها را گردآورى، و به صورت کتاب معرفى کرد.

مادر رجب، راوى این مجموعه آگهى ها، خودش را مادر همه رجب ها و فرزندان سرزمینش معرفی می کند و رجب را یکى از آنها می دانست و این را بارها اعلام کرده بود.

«آسانسورچى»، «تفنگ‌بازی»، «پنجره زودتر می‌میرد»، «دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند»، «از هر نظر بى ضرر» و «نیم ساعت قبل از ساعت هفت» آثاری هستند که پیش‌تر از این نویسنده منتشر شده‌اند.

مراسم رونمایی از کتاب «مادر رجب» فردا سه شنبه ١٨ اسفند از ساعت ١٧ در کافه آپ آرتمان واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانترى، پلاک ٤٨ برگزار می شود.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب«مسیح در شب قدر» در ویژه برنامۀ نمایشگاه کتاب