ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی: برای بردن وارد لیگ می‌شویم تا سهمیه بگیریم/ صادقیان از بهترین‌های فوتبال ایران است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و ذوب‌آهن در چارچوب جام شهدا اظهار داشت: اول از همه در گذشت آقایان رضا احدی و همایون بهزادی که جز بزرگان ما بودند به جامعه فوتبال تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: برای تیم ملی امید هم آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدوارم امروز مقابل ژاپن سربلند از زمین بیرون بیاند و این آرزوی قلبی همه ماست. از سازمان لیگ برتر نیز تشکر می کنم به احترام شهدا مسابقات برگزار می کند. ما باید همیشه قدردان شهدا باشیم.

دایی گفت: در این مسابقات می توانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم و به ما کمک خواهد کرد که آماده تر وارد لیگ شویم. تمرینات خوبی در کیش داشتیم. مطمئنا از حالا به دنبال بردن هستیم و دوست داریم در بازی دوستانه هم برنده باشیم. بازی های سختی در نیم فصل دوم داریم.

سرمربی صبا در مورد محرومان گفت: جلال علی محمدی را در اردوی کیش از دست دادیم. روز گذشته سیدمهدی حسینی را از دست دادیم و یک هفته نداریم. سعی می کنیم که به لیگ برسانیم.

دایی در مورد فصل نقل و انتقالات گفت: مطمئنا زمان داشتیم و توانستیم 3 بازیکن خوب جذب کنیم. در نقاطی که احساس می کردیم ضعیف هستیم بازیکن گرفتیم. یک بازیکن زیر 21 سال است و آینده خیلی خوبی دارد. 2 بازیکن دیگر خیلی می توانند به ما کمک کنند و سعی می کنیم با تمام قوا وارد لیگ شویم. مطمئنا هدفمان کسب سهمیه است و نیم نگاهی به قهرمانی لیگ داریم چرا که هنوز فاصله زیادی پیدا نکرده است، اما اگر تلاش کنیم می توانیم به این مسئله برسیم.

سرمربی صبا در مورد پیام صادقیان یادآور شد: او جزو بهترین‌های فوتبالی ما است. چیزهایی که پیام دارد سایر بازیکنان به اندازه او ندارند. از لحاظ لوتی‌گری و مردانگی جزو بهترین های ماست یک سری ایراداتی دارد که قول داده فقط به ترمین فکر کند.

وی در مورد انتقادهایی که به تیم امید می‌شود تاکید کرد: در کوران مسابقات هستیم بنابراین باید حمایت کنیم. انتقادات من کاری را تغییر نمی دهد، پس باید حمایت داشته باشیم که ان‌شاالله تیم امید بتواند سربلند بیاید بیرون. امیدوارم تیم ملی امید سهمیه المپیک را بگیرد. بعد از آن می توانیم در مورد نقاط ضعف و قوت تیم امید صحبت کنیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/VAVSWG


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- گزارشی از تیم های تازه وارد به لیگ برتر