شرکت نمادین عروس و داماد سمنانی در انتخابات امروز


یک عروس و داماد سمنانی با حضور در شعبه اخذ رای مسجد پیامبر اعظم(ص) سمنان رای خود را به صندوق رای انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، این زوج جوان جشن زندگی مشترک خود را با جشن سرنوشت امروز ملت ایران، توأمان کرده و در این جشن بزرگ ملی حضور یافتند.

این زوج جوان که هر دو دانشجوی رشته عکاسی دانشگاه سمنان بودند با شیرینی به استقبال دیگر رای‌دهندگان رفته و کام رای‌دهندگان سمنانی حاضر در این شعبه اخذ رای را با شیرینی جشن زندگی مشترک خود، شیرین‌تر کردند.

این عروس و داماد جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای سمنان ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات امروز، از همزمانی جشن زندگی مشترک خود با این جشن ملی اظهار خرسندی کردند.

این عروس سمنانی با بیان اینکه من رای اولی هستم، گفت: از این که نخستین رای زندگیم را در روز عروسی‌ام به صندوق رای ریختم، بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود، یادآور شد: شناسنامه‌های هر دو نفر ما در دامغان بود اما با توجه به اهمیت زیاد حضور در انتخابات با وجود مشغله‌های زیاد، مدارک‌مان را از دامغان آورده و در انتخابات شرکت کردیم.

سیدعباس دانایی فرماندار جوان سمنان نیز که برای سرکشی از این شعبه اخذ رای در مسجد پیامبراعظم سمنان حضور داشت با تقدیر از این زوج جوان، حرکت نمادین آنها در رای دادن را قابل تحسین دانست.

فرماندار سمنان ضمن تشکر ویژه از این زوج جوان، حضور در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی و ملی دانست و گفت: مردم استان سمنان امروز با حضور حداکثری خود، دلبستگی خود به این مرزوبوم را یک‌بار دیگر نشان دادند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نمادین عروس بران عشایر توسط اسلام بهراد نیر بولاغلار