سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ما در ایران آزادی کامل داریم/مدعیان حقوق بشر درباره آشوریان اسیر داعش لال شده اند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور یوناتن بت کلیا نماینده فعلی آشوریان پس از ثبت نام در انتخابات مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: یاوه گویان مدعی دموکراسی بیایند و ببینند که ما چگونه با وحدت و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنیم.

وی افزود: آنها در بیرون می نشینند و می گویند در ایران آزادی نیست و ای کاش بودند و می دیدند مردم ما با چه شوری در صحنه حاضرند، ما آشوری ها 20 هزار نفریم و دیدگاه های رهبر و بنیان گذار این انقلاب برای همه ما آرامش بخش است.

وی در ادامه تصریح کرد: امام خمینی در دیدار ابتدای انقلاب خود با اقلیت های مذهبی انگشت اشاره خود را به سمت ما گرفت و فرمود که همه ملت واحد و ید واحدیم.

بت کلیا تاکید کرد: ما در ایران در کمال آرامش و امنیت زندگی می کنیم و مدعیان بروند به وضعیت هم کیشان من که اسیر داعشند رسیدگی کنند که 28 نفرشان هم اعدام شدند، مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات علیه آشوریان لال شدند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2BCGYW


ویدیو مرتبط :
کجایند مدعیان وقیح و بی شرم آزادی و شیپور چیان حقوق بشر