ماشین شناس/ اطلاعات «سانگ یانگ رکستون» مدل 2016 منتشر شد


ماشین شناس/ اطلاعات «سانگ یانگ رکستون» مدل 2016 منتشر شد

مجله ماشین/ رکستون شاسی بلند پرچم دار سانگ یانگ است که برای سال 2016 با افزودن نیرومحرکه یورو 6 ارتقا یافته است.

رکستون علاوه بر موتور 2.2 لیتری دیزلی یورو 6 جدید دارای گزینه گیربکس دستی شش سرعته یا هفت سرعته اتوماتیک جدید مرسدس بنز نیز هست.
موتور دیزلی e-XDi220 ساخته شده در این خودرو پاسخ گوی نیاز برای قدرت بیش تر و آلایندگی کم تر CO2 است. بیشینه قدرت این خودرو در مقایسه با موتور 2.0 لیتری دیزلی یورو 5 قبلی رکستون به 178 اسب بخار رسیده و گشتاور آن 400 نیوتون متر است.

میزان آلایندگی این خودرو نیز با موتور جدید از 196 گرم در مدل دستی قبلی به 184 گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است. میزان مصرف سوخت این خودرو نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته و از 1 لیتر در هر 16.2 کیلومتر به 1 لیتر در هر 17 کیلومتر رسیده است.
پائول ویلیامز، مدیرعامل سانگ یانگ انگلستان اعلام کرد: "این به روز رسانی اقدامی مهم برای رکستون به شمار می شود. افزایش قدرت و گیربکس اتوماتیک هفت سرعته جدید اصلاح خوبی برای این خودرو به شمار می رود در حالی که رکستون سطح بی رقیبی از تجهیزات را با توجه به قیمت خود ارائه می دهد و دارای گارانتی پنج ساله بدون محدودیت مسافت است."

رکستون که با ظرفیت پنج یا هفت سرنشین موجود است در نسخه ممتاز ELX به تودوزی چرم لوکس بژ/خاکستری، فرمان چرمی چندمنظوره، رینگ های آلیاژی برش الماسی 18 اینچی، لامپ های LEDدید در روز، سنسورهای پارک جلو و عقب، آینه دید پشت با تنظیم خودکار، صندلی های عقب گرم شونده و ناوبری ماهواره ای مجهز شده است.
قیمت پایه برای این خودرو 22995 پوند اعلام شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سانگ یانگ رکستون زیر قیمت بازار