فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جایگاه «انسان در رمان دینی» بررسی می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی گروه داستان موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، به بررسی «انسان در رمان دینی» اختصاص دارد.

در این نشست تخصصی حجه‌الاسلام دکتر سید محمدتقی چاوشی، پژوهشگر و استاد دانشگاه در حوزه فلسفه و دکتر سید محمود نجاتی حسینی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه با موضوع «انسان در رمان دینی» به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست سه شنبه، 6 بهمن ماه 1394 از ساعت 15:30 تا 18 در محل موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از سه راه طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک 168 برگزار می‌شود.

پیش از این نشست‌های تخصصی فراواقعیت در داستان ایران، ادبیات دینی، ادبیات روستایی، ادبیات سیاسی، تاثیر اسطوره‌ها و کهن الگو‌ها بر ادبیات داستانی، موانع رشد رمان در ایران، جوهر رمان، چالش خاطره و داستان، تاثیرات متقابل جنگ و ادبیات و کارِ نویسنده در موسسه شهرستان ادب برگزار شده بود.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/86I58O


ویدیو مرتبط :
بررسی تطبیقی جایگاه مردم در حكومت تدینی و غیر دینی