سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهردار ملارد: توزیع ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیتی شهرها باید ملاک عمل باشد


علی اکبر خراسانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رکود ساخت و ساز در سالهای اخیر، در حال حاضر فعالیت شهرداریها در بخش های عمرانی و درآمدی در گرو توزیع ارزش افزوده به صورت استانی است.
وی با بیان اینکه شهرداریها نوک پیکان خدمت رسانی دولت هستند ادامه داد: اگر این نهادها در بخش خدمت رسانی به شهروندان موفق باشند، قطعا رضایت مندی مردم از دولت و نظام افزایش خواهد یافت و لازم است در شرایط حساس اقتصادی توزیع اعتبارات منابع ارزش افزوده داخل حریم شهرداریها که وزارت دارایی از واحدهای تولیدی کسب می کند بر اساس سرانه جمعیتی توزیع شود که این اقدام سبب توازن خدمات رسانی یکسان به شهروندان همه شهرها خواهد شد .
خراسانی خاطرنشان کرد: شهر ملارد حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد و ساکنان این شهر بدلیل نبود واحدهای تولیدی بزرگ عمدتا در واحدهای تولیدی استان تهران مشغول کار هستند.
وی بیان کرد: شهرداری اقدامات لازم را برای عبور از رکود اقتصادی در حوزه ساخت و ساز در جهت تشویق انبوه سازان مسکن انجام داده و در طول یکسال گذشته حدود یکصد و 15 هزار مترمربع مجوز برای ساخت و ساز صادر کرده است.
شهردار ملارد اضافه کرد: شهرداری در این مدت بازسازی معابر عمومی را در سطح شهرستان به طور جدی آغاز کرده و اکثر معابر و خیایانهای اصلی بهسازی و آسفالت شده و برای سهولت عبور و مرور مردم در بلوار رسول اکرم (ص) تقاطع سه راه اندیشه و تقاطع خیابان امام خمینی (ره) پل مکانیزه با اعتبار سیصد و 50 میلیارد ریال عقد قرارداد با پیمانکار بسته شده و تجهیزات لازم نیز جهت نصب از خارج کشور وارد شده است.
وی گفت: امروز مردم مومن ملارد لایق خدمت کردن مناسب هستند و شهرداری بر این اساس 41 درصد منابع مالی سال 93 و 47 درصد منابع مالی امسال صرف پروژه های عمرانی کرده است.
خراسانی ادامه داد: پروژه های قابل اجرای عمرانی این شهر شامل ایستگاه آتش نشانی ، پارک بانوان ، ساختمان جدید شورای شهر ، پایانه اتوبوس رانی ، بهسازی و اصلاح و انهار ، آسفالت معابر و خیابانهای پر رفت و آمد است و همچنین سیستم اداری شهرداری برای اتلاف وقت و انرژی به ویژه کاغذ به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده است.
وی تاکید کرد: طرح مطالعاتی شهرداری برای بافتهای فرسوده از اول سال آغاز شده و حدود 180 هکتار در مناطق سرآسیاب و ملارد بافت فرسوده شناسایی شده و بر اساس اولویت بندی از سال آینده مشوقهای لازم برای شهروندان اتخاذ خواهد شد .
تهرام/7400/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بررسی رابطه تغییرات ارزش افزوده بازار ( AMVA ) با ارزش افزوده اقتصادی ( EVA ) و