۳ پرسش درباره مد مردانه


والا مد/ سایز شما چند است؟
منظورمان فقط «اسمال»، «مدیوم» یا «لارج» نیست. شما باید سایز پیراھن (شامل اندازه یقه و آستین)، درز تویی و کمر شلوار، کفش، کلاه و نوع دوخت مورد علاقه خود را برای ھر یک بدانید. شاید خیلی پیچیده به نظر برسد اما اینھا ارقام اولی‌های ھستند که ھر فروشندهای از شما خواھد پرسید. داشتن آنھا به معنای تفاوت بین اندازه فوقالعاده و رضایت به اندازه خوب است. ھمچنین به معنای بھترین و به صرفه ترین خرید شما خواھد بود.

استایل شما چیست؟
شاید یکی از اصلی ترین پرسش ھایی که میتوانید بپرسید ھمین است و پاسخ آن آنقدرھا ھم که به نظر میرسد، آسان نیست. مثل این است که بخواھید کل مھارتھا تجربه کاری خود را در ۳۰ ثانیه توضیح دھید. چه نوع پارچه ھایی را دوست دارید؟ آیا برای مراسم خاصی خرید میکنید؟ آیا رنگ یا طرح خاصی را ترجیح میدھید؟ سلیقه مد مردانه خود را در چند جمله خلاصه کنید تا به بھترین پاسخ برسید. شما باید بتوانید این موارد را برای فروشنده ھم تکرار کنید تا از سردرگمی او در انتخاب لباسبرای شما بکاھید.

بودجه شما چقدر است؟
در ھر فروشگاھی، درنھایت ھمهچیز به قیمت ختم میشود. ممکن است لباسھایی که فروشنده به شما معرفی میکند، از بودجهای ما تعیین کردهاید بیشتر باشد. بھتر است وقتی وارد فروشگاه میشوید، قیمت مشخصی را در ذھن داشته باشید و بدانید که ممکن است فروشنده شما را مجبور کند آیتمھایی را با قیمت بالاتر پرو کنید. اگر موضع خود را حفظ کنید، شاید این احتمال وجود داشته باشد که فروشنده قیمت را به اندازه بودجه شما پایین بیاورد تا آیتم خود را بفروشد. این، نکته برای ھمه خریدھای شما در طول سالاھمیت دارد.

خلاصه
اینھا، پرسشھای اولیه درباره مد مردانه ھستند که حرف های ھا باید پاسخ آن را بدانند. از سایزبندی مناسب گرفته تا شکستن قیمتھا، یادتان باشد که ھرگاه به خرید میروید، از قبل آمادگی داشته باشید. این پرسشھا، خرید را برایتان راحتتر میکنند و استابل شما را ارتقا میبخشند.


ویدیو مرتبط :
نهایت خنده (شوخی کردم ) مد لباس مردانه