مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تفرقه‌افکنی شبکه‌های تندروی مذهبی در انگلیس


به گزارش شیعه آنلاین ، مجموعه مستند «جستجوگر» این هفته به بررسی سیاست دوگانه دولت انگلیس در قبال شبکه‌های تلویزیونی مذهبی می‌پردازد.

حمایت یا بی توجهی آفکام (اداره ارتباطات بریتانیا) به فعالیت برخی شبکه‌های تندروی شیعه یا سنی، دلیلی بر سیاست تفرقه افکنانه دولت انگلیس و سازمان ارتباطات این کشور تلقی می‌شود.

مستند جستجوگر

«آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه‌هایی که در لندن و آمریکا هستند، تبلیغ می‌شود، در مسیر شیعه واقعی نیست» این جمله هشدار دهنده رهبر معظم انقلاب در شرایطی بیان شد که فتنه تکفیری‌ها و داعش در اوج خود قرار داشت و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در دستور کار دشمنان اسلام ناب قرار گرفته بود. هرچند هنوز هم این توطئه جریان دارد و دست آشکار مستکبران و زورگویان در تحولات منطقه دیده می‌شود.

اسلام هراسی، شیعه هراسی و در مجموع اختلاف افکنی میان مسلمانان پروژه‌هایی هستند که گاه به شکل جریان‌های تکفیری و گاه در قالب شبکه‌های به ظاهر مذهبی اما تفرقه افکن بروز و ظهور می‌یابند اما هدف همه آنها چه بخواهند و چه نخواهند، تضعیف اسلام و مکتب و در نهایت بهره‌برداری جریان‌های استعماری خواهد بود.

مستند جستجوگر

چند سالی است شبکه‌هایی به ظاهر شیعی و طرفدار ولایت اما در باطن فحاش، تندرو، افراطی و بی منطق با حمایت مالی و معنوی انگلستان مشغول فعالیت هستند و شب و روزی نیست که علیه مقدسات دیگر مذاهب اسلامی، به سم پاشی نپردازند. این شبکه‌ها که با عنوان کلی شیعیان لندنی چندی است در کشورمان شناخته می‌شوند کاملا در راستای اهداف استکباری دنیای غرب گام بر می‌دارند و البته ماهیتشان هم برای همگان روشن شده است.

مصاحبه با غلامحسین عادل، اسامه حسن، جعفر زیدی و مولانا شهید رضا، مسعود شجره و برخی فعالان رسانه‌ای در انگلیس بخش‌های مختلف این قسمت از مستند جستجوگر را شامل می‌شود.

مستند جستجوگر

«جستجوگر» این هفته ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ خردادماه از شبکه افق روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ و روز بعد ساعت ۸:۳۰ و ۱۲:۳۰ پخش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مستندجستجوگر-تفرقه افکنی شبکه های تندروی مذهبی درانگلیس