سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقوع آتش‌سوزی گسترده در بازار رضا مشهد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یکی از بازارهای شهر مشهد و مهار آن در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش ایسنا حسن جعفری در تشریح جزییات این خبر، گفت: در این آتش‌سوزی که ظهر امروز در ضلع جنوبی بازار رضا رخ داده بود، سه باب مغازه پوشاک در طبقه همکف بازارچه سوم، اول هشتی چهارم به علت نامعلومی آتش گرفته بود.

وی ضمن تاکید بر تلاش بی وقفه آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2 و 24 در اطفای به موقع آتش و جلوگیری از گستردگی خسارت، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی بازار آتش‌سوزی در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شد.

جعفری تصریح کرد: این حریق موجب سوختگی 100 درصدی یکی از مغازه‌ها و به طور تقریبی بین 20 تا 50 درصدی دو مغازه دیگر شد و دود ناشی از آن فضای بازار را فرا گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین در آن منطقه و بافت سنتی بازار رضا امدادرسانی در این منطقه با مشکلات زیادی همراه است.

این مقام ایمنی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسیده است، گفت: علت دقیق وقوع آن در دست بررسی است.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی گسترده در انبار فرش و موکت بازار تهران