سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرزند شهید همدانی: جبهه مقاومت در کنار نیروی رزمنده نیازمند کار فرهنگی است


فرزند شهید همدانی: جبهه مقاومت در کنار نیروی رزمنده نیازمند کار فرهنگی است

فارس/ فرزند شهید همدانی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در کنار نیروی رزمنده نیازمند کار فرهنگی نیز هست، گفت: نباید کسی در جامعه ما بگوید که چرا در سوریه و عراق کار مستشاری می‌کنیم.
وهب همدانی فرزند سردار شهید حسین همدانی در جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز با حضور سردار نقدی در تهران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در این مراسم همچنین طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: بسیج دو منبع عظیم در اختیار دارد که اولین منبع نیروی مردمی است که آن را شکل داده و از این پتانسیل بزرگ باید درست استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در کنار نیروی رزمنده نیازمند کار فرهنگی نیز هست، گفت: نباید کسی در جامعه ما بگوید که چرا در سوریه و عراق کار مستشاری می‌کنیم.

همدانی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت نیاز به کار فرهنگی و کمک مالی دارد، خاطرنشان کرد: پیکر هر شهید مدافع حرمی که می آید وقتی به دیدار خانواده او می‌رویم، به عینه می بینیم اکثر این شهدا از قشر مستضعف جامعه هستند.

وی با ذکر خاطره ای از پدر شهیدش گفت: برادرم نقل می‌کرد روزی پدرم گفت یکی از فرزندان شهدا قرار است با من تماس بگیرد. اگر تماس گرفت و دیروقت بود و من خواب بودم، بیدارم کن. اتفاقا آن فرد دیروقت تماس گرفت و برادرم گفته بود پدرم خواب است و صبح تماس بگیرید. وقتی صبح پدرم موضوع را فهمید، برادرم می گفت من تا آ» روز عصبانیت ایشان را نسبت به خودم ندیدم. پدرم گفت به چه اجازه ای این کار را کردی من وظیفه دارم در هر موقع و هر شرایطی کار خانواده شهدا را انجام بدم.


ویدیو مرتبط :
کار فرهنگی با این زبان(فرزند بیشتر)