سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تأخیر هفت ماهه در پرداخت حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس/ این وضع قابل قبول نیست


به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس سیدحسین نقوی حسینی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به علی اصغر فانی خواستار رسیدگی به وضعیت معلمان حق التدریس و پرداخت مطالبات آنها شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فانی

وزیر محترم آموزش و پرورش

در پی اعتراضات شدید همکاران از سراسر کشور نسبت به عدم پرداحت حق الزحمه حق التدریس همکاران از مهرماه 1394 تا کنون، فراکسیون فرهنگیان انتظار دارد حضرتعالی و دولت محترم نسبت به پرداخت حق الزحمه حق التدریس ها اقدام عاجل و جدی نماید.

جناب آقای وزیر، معلمان حق التدریس و دارای فول تایم هفت ماه است که حق الزحمه خود را دریافت نکرده اند. چنین وضعی قابل قبول نیست. معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات و حق الزحمه آنها پرداخت می شد ولی نشد و معلمان در حالی که شش ماه کار کرده و عرق ریخته بودند، دست خالی به خانه های خود رفتند.

فراکسیون فرهنگیان مجلس بار دیگر از رئیس جمهور محترم، هیأت دولت و به ویژه از جنابعالی می خواهد نسبت به پرداخت حق الزحمه حق التدریسی ها و فول تایم معلمان اقدام عاجل نماید که تأخیر جایز نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حق التدریس