سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كارشناس هندی:امریكا با كمك هند با نفوذ چین در منطقه مقابله می كند


خانم سوسن شرما روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد:امریكا برای مقابله با نفوذ چین در دریای جنوب چین، علاقمند به همكاری با هند و دیگر كشورهای منطقه است .
وی تصریح كرد:واشنگتن ،هند را در شبكه ائتلاف دفاعی خود، محوری مهم در این بخش از جهان می داند.
مربی سابق آموزشگاه نظامی در شهر «دهرادون» هند خاطرنشان كرد:انتقال 60 درصد از كشتی های جنگی امریكا به منطقه آسیا- پاسفیك احتمال درگیری بین ائتلاف امریكا با چین را بیشتر می كند.
وی تصریح كرد این اقدام امریكا تمامی منطقه و تحولات آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
كارشناس دفاعی هند با اشاره تاثیرات حمله شوروی و ناتو به افغانستان خاطرنشان كرد این حمله ها تمامی كشورهای منطقه ازجمله ایران ،پاكستان ،هند و حتی امریكا را تحت تاثیر قرار داد.
وی، اعزام كشتی های جنگی امریكا به منطقه را باعث افزایش تنش در منطقه دانست و تصریح كرد این اقدام زمینه باعث بی ثباتی در دریای جنوب چین را فراهم می كند.
نخستین خلبان زن جنگندهای سوخو و میگ 35 در خصوص توافق لجستیكی بین هند وامریكا تصریح كرد این توافق شامل استقرار سربازان امریكایی در پایگاههای هند نمی شود.
وی با بیان اینكه هند همواره از آزادی كشتیرانی در دریای جنوب چین حمایت كرده است اظهار كرد دهلی نو به هیچ عنوان از اقدام نظامی امریكا در منطقه برای دستیابی به اهداف مورد نظر این كشور در منطقه حمایت نمی كند.
كارشناس دفاعی هند در عین حال گفت:دهلی نو به دقت تحركات هند در اقیانوس هند و جنوب شرق آسیا را زیر نظر دارد.
وی در ادامه با اشاره به گفت وگوهای مقامات هند و چین در پكن اظهار امیدواری كرد كه این گفت وگوها زمینه دستیابی به رفع اختلافات مرزی بین 2 كشور را فراهم كند.
*آساق*264*1600

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كمك های مردمی منطقه ابوزیدآباد به جبهه ها-(بخش دوم)