سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ قیمت عمده اقلام آجیل


بازار/ قیمت عمده اقلام آجیلاقتصاد نیوز/ در میان اقلام گوناگون آجیل، مغز گردو ایرانی اعلاء با قیمت 56 تا 62 هزار تومان گرانترین محسوب می‌شود و این درحالی است که تخمه آفتابگردان دور سفید با قیمت شش هزار و 500 تا هفت هزار تومان ارزانترین نوع اجیل است.

در میان اقلام گوناگون آجیل و خشکبار که قیمت‌های آن، برای ارائه در واحدهای صنفی عمده‌فروشی از سوی اتحادیه کشوری اعلام شده، مغز گردو ایرانی اعلاء با قیمت 56 تا 62 هزار تومان گرانترین محسوب می‌شود و این درحالی است که تخمه آفتابگردان دور سفید با قیمت شش هزار و 500 تا هفت هزار تومان ارزانترین نوع اجیل است.

همچنین بادام زمینی هندی و نخودچی گل ممتاز هر کدام به ترتیب با قیمت هفت هزار و 800 تومان و 10 هزار تومان از اقلام دیگر ارزان نسبت به بقیه اقلام محسوب می‌شوند.

بر این اساس، بعد از مغز گردو ایرانی اعلاء مغز بادام درختی شور، بادام هندی شور و انجیر درجه یک از گرانترین انواع آجیل هستند.قیمت هر کیلو پسته اکبری شور از 38 تا 46 هزار تومان بوده و فندق شور از 21 تا 24 هزار تومان است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: اقتصاد نیوز


ویدیو مرتبط :
درج قیمت بر روی کالا برای بازار گرمی و تفاوت قیمت بی سابقه در مراکز عمده فروشی با سایر نقاط