مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ماجرای تنبیه شدید دانش‌آموز برای یادگیری نماز + تصویر


به گزارش «شیعه نیوز»، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید با عنوان «تنبیه شدید دانش‌آموز از سوی معلم پرورشی برای آموزش نماز» در شبکه‌های اجتماعی و از سوی برخی سایت‌ها در حال انتشار است. در ادامه ماجرای ادعایی فوق را می‌خوانیم:

«چند روز قبل دبیر پرورشی دبستان شهید نادر مشغول یاد دادن اجباری نماز برای دانش آموزان بود که در حین آموزش وضو صحیح به اشتباه به جای مسح سر، ابتدا مسح بر رو پا را انجام داد ولی چون دانش اموزان از معلم خود زرنگتر و فهمیده‌تر بودن به معلم گوشزد کردن که اشتباه کرده و شروع به تمسخر معلم کردن.

از آنجایی که دانش آموزان پایه چهارم بودن و نمی‌توانستن جلوی خندیدن خود را بگیرن، با حمله وحشیانه معلم روبرو شدند.

معلم بعد از اینکه چند نفر از آنها رو کتک زد به زرنگ ترین شاگرد کلاس حمله کرده و همانند ابوبکر بغدادی و شاید هم بدتر و وحشیانه‌تر از تمام اعضای داعش کودک بیچاره را مورد ضرب و شتم قرار داده و کودک را بر زمین انداخته و با لگدهای محکم به شکم و کمر و سر و صورت او ضربه زده و بعد که کودک از زمین بلند شده تا برای کمک گرفتن از بقیه معلم‌ها به بیرون از کلاس برود.

این معلم همانند توپ فوتبال چنان لگدی به شکم بچه زده بود که به دیوار برخورد کرد و نقش بر زمین شد و یک ساعت بیهوش شد. با سروصدای بقیه دانش آموزان مدیر سر رسیده و کودک را نجات داد؛ که اگر دیر رسیده بود معلوم نبود کودک زنده بماند.»

ماجرای تنبیه شدید دانش‌آموز برای یادگیری نماز + تصویر

**واقعیت**

یک روایت دیگری نیز از با این موضوع مطرح شده است که ادعا می‌کند این دانش‌آموز به دلیل بد نوشتن مشق‌هایش از سوی معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. و اما معلم مدرسه این موضوع را به شدت تکذیب کرده ولی در مقابل دانش‌آموز و خانواده وی مدعی ضرب شتم این معلم هستند.

علی قربانی رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان در خصوص آسیب دانش‌آموز لرستانی از طریق تنبیه بدنی گفت: این وضعیت در حال پیگیری است و هنوز به طور قطع نمی‌توان آن را به معلم نسبت داد.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته که این اتفاق برای دانش‌‌آموز افتاده همچنان پیگیر هستیم تا از حقوق دانش‌آموز و یا معلم دفاع کنیم. به محض وقوع حادثه خواستار توضیحاتی از سوی معلم شدیم که وی این اتفاق را تکذیب کرد.

*جراحات روی بدن دانش‌‌آموز اثر ضربه نبوده و بیشتر شبیه حساسیت پوستی است

قربانی اظهار داشت: شواهد حاکی از آن است که جراحات روی بدن دانش‌‌آموز اثر ضربه نبوده و بیشتر شبیه حساسیت پوستی و یا فصلی است و با توجه به اینکه خانواده دانش‌آموز اقدامی برای بررسی تخصصی این مشکل نمی‌کنند هنوز تصمیم‌گیری جدی نکردیم.

رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: شواهد حاکی از غلبه مسائل قومی- قبیله‌ای و مسئله آموزشی بوده و با توجه به پیگیری‌های هر روز آموزش و پرورش به محض آنکه خانواده دانش‌‌آموز تمایل به بررسی تخصصی این وضعیت داشته باشند به کمک مراجع مربوطه و پزشک قانونی از منشأ جراحات آگاه می‌شویم و در صورت بروز تخلف با فرد خاطی به طور جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
تنبیه دانش آموز