ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاوانی به پاریس باز نمی‌گردد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 16:46

کاوانی به پاریس باز نمی‌گردد

کاپ/ ادینسون کاوانی که برای تعطیلات ملی به کشورش بازگشته، اعلام کرده که ترجیح می دهد بعد از حملات تروریستی پاریس به این شهر بازنگردد.
آلوارو گونسالس، هم تیمی کاوانی در تیم ملی اوروگوئه در کنفرانسی مطبوعاتی این خبر را تائید کرد: وحشتناک است. هم برای فوتبال هم برای شهر پاریس. گفته می شد که داوید لوئیز تصمیم بازگشت ندارد و باید بدانید که ادینسون کاوانی هم ترجیح می دهد همینجا بماند.
کاوانی 28 ساله در سال 2013 به تیم پایتخت فرانسه پیوست و در 111 بازی برای این تیم 65 گل زده است. پیش از این داوید لوئیز که در پی اس جی هم تیمی کاوانی است هم گفته بود که نمی خواهد به پاریس بازگردد. او هم که در تعطیلات بین المللی است گفته: نامزدم، خانواده ام و دوستانم در پاریس هستند. آن ها خیلی غمگینند و ترسیده اند. نمی دانم اگر برگردم باید چه کنم. شغل من این است. اما اگر دست من بود ترجیح می دادم برای همیشه در برزیل بمانم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پای داعش به پاریس باز شد