فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهران رحلت آیت‌الله طاهری شیرازی را تسلیت گفت


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی ارتحال آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی مدیر مدرسه­ علمیه حضرت حجت‌بن الحسن(عج)، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

با کمال تاسف مطلع شدیم عالم جلیل القدر آیت الله سیدنور الدین طاهری شیرازی (ره) مسؤول مکرم مدرسه­ی علمیه حضرت حجت بن الحسن (عج) تهران، دار فانی را وداع گفته ­اند.

ایشان که از تلامذه­ مرجع مجدِّد شیعه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی (قدّه) بودند، عمر بلند و بابرکت خویش را، سخاوتمندانه صرف تربیت نفوس و خدمات علمی و دینی و پشتیبانی بی‌­دریغ از رهبری حضرت امام خمینی(قده) و آرمان‌های انقلاب اسلامی نمودند.

اینک این ضایعه­ مولمه را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله)، حوزه ‌های علمیه و دلبستگان و وابستگان سوگمند آن روحانی خلیق و خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای شاگردان و فرزندان سوگوارش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می‌­دارم.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله طاهری شیرازی بامداد روز گذشته در سن ۹۳ سالگی به لقاءالله پیوست.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله سید محمد جعفر و نوه مرحوم آیت‌الله سید محمد طاهر مجاهد از بزرگان و علمای شیراز است. وی از شاگردان و معتمدان آیت‌الله العظمی بروجردی است و 16 سال در محضر این استاد و عالم وارسته به تحصیل پرداخت.

آیت‌الله طاهری شیرازی پس از رحلت آیت‌الله‌العظمی بروجردی در سال 1340 بنا به توصیه قبلی ایشان برای مبارزه با بهائیت شمال تهران در شمیران و چیذر مستقر شد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
سخن رضاخان به آیت الله حائری؛ مؤسس حوزه علمیه قم