علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



استاندار اصفهان: دینداران کمتر تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرند


به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع فضای مجازی برگزار شد، افزود: سه نوع دیدگاه خوش بینی کامل، بدبینی کامل و دیدگاه واقع بینانه در باره فضای مجازی وجود دارد.
زرگرپور افزود: بر اساس یک بررسی آماری، سبک زندگی متاثر از فضای مجازی شامل بازنمایی هویت، کسب لذت، تولید محتوا، بهره مندی از خدمات، ایجاد ارتباط، کسب دانش و پیامدهاست.
وی با بیان اینکه گروه های سنی بین 15 تا 34 سال بیشترین تاثیر را از فضای مجازی می گیرند، افزود: تفاوت چندانی در مدرک تحصیلی یا مجرد یا متاهل بودن کاربران در استفاده از فضای مجازی وجود ندارد.
زرگرپور به وظایف کمیته تخصصی فضای مجازی شامل تقویت و ترویج خط و زبان فارسی، آموزش و ارتقای سطح سواد رسانه ای، تولید محتوای ایرانی- اسلامی، توسعه ارتباطات جهانی، مشارکت اجتماعی و اشتغال جوانان و توانمندسازی آنان در تولید محتوا تاکید کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به کارگروه های کمیته فضای مجازی استان گفت: کارگروه خانواده؛ هویت و آسیب های اجتماعی، کارگروه اشتغال و تشکل های مردمی، کارگروه علمی و پژوهشی و کارگروه تولید محتوا و بازی های رایانه ای در این بخش فعالیت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارش ها و مصوبات این جلسه و پیگیری های صورت گرفته در باره مصوبت جلسات گذشته گفت: در جلسه هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان، استاندار اصفهان بدلیل اهتمام ویژه به امور جوانان مورد تقدیر قرار گفت.
پ/8114/6027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فضای مجازی تاثیر حقیقی