سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار اسلام آبادغرب: کارکنان ادارات در ساعات اداری حق تبلیغات انتخاباتی را ندارند


به گزارش خبرنگار ایرنا افشین کریمی روز دوشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو که در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد اظهار کرد: هیچ یک از مسئولان کمیته های انتخابات اجازه حضور در جلسات و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها را بدون ماموریت نخواهند داشت.
وی افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون در انتخابات پیش رو فراهم شود.
وی اظهار کرد: نیازمندیهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در شهرستان در حال آماده سازی است.
کریمی برگزاری انتخابات را وظیفه ذاتی وزارت کشور و زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از تجربیات مسئولان برگزاری انتخابات و نیزهم اندیشی های انجام شده، برای برگزاری انتخابات آینده نگرانی وجود ندارد.
فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: همه دستگاههای دولتی در شهرستان مکلفند با ستاد انتخابات شهرستان همکاری کنند.
وی با اشاره به شور و اشتیاق مردم این شهرستان در برگزاری انتخابات های گذشته گفت: اسلام آباد غرب به دلیل وجود طوایف و قبایل موجود در این منطقه به یکی از شهرهای مهم سیاسی در کشور تبدیل شده است.
وی حضور مردم در انتخابات گذشته را بی نظیر دانست و ادامه داد: سیستم اجرایی انتخابات این حوزه انتخابیه با برگزاری انتخاباتی پرشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می افزاید.
کریمی همکاری فرمانداری دالاهو به عنوان حوزه فرعی انتخابات این حوزه انتخابیه را موثرعنوان کرد و افزود: ارتباط این دو فرمانداری در انتخابات آتی تنگ تر خواهد شد.
لطف الله شهبازی فرماندار دالاهو نیز از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات آتی خبر داد و گفت: زیرساختهای لازم برای این مهم در این شهرستان فراهم شده است.
اسلام آباد غرب و دالاهو دارای یکی کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
7460/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکلات اسلام آبادغرب