زیدان: رونالدو می‌تواند بیش از 90 دقیقه بازی کند


سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی‌اش می‌تواند بیشتر از 90 دقیقه بازی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه عصر در هفته سی و دوم لالیگا با چهار گل ایبار را شکست داد. خامس رودریگس، لوکاس واسکس، کریستیانو رونالدو و خسه رودریگس گل‌های سفیدپوشان را به ثمر رساندند.

زین‌الدین زیدان پس از بازی درباره دیدار سه‌شنبه شب برابر ولفسبورگ گفت: پیش از این گفته بودم که بازی مهیجی خواهد بود و این خیلی خوب است. زمانی که شرایط سخت است می توان کارهای بزرگی انجام داد. به اندازه لازم استراحت خواهیم کرد و سپس خود را برای این دیدار آماده می‌کنیم و در بالاترین سطح به مصاف حریفمان می‌رویم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: کارهای زیادی باید انجام بدهیم. بازی سختی خواهد بود اما می‌دانیم که توانایی به دست آوردن چیزی را که می‌خواهیم داریم. باید با قدرت بازی را شروع کنیم.

زیدان در مورد هو شدن دنیلو نیز اظهار کرد: در سانتیاگو برنابئو همه بازیکنان هو شده‌اند. شرایط بهتر خواهد شد. زمانی که سوت‌های اعتراض‌آمیز را بازیکنی می‌شنود آزار می‌بیند اما او یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که باید چگونه رفتار کند. دنیلو پسر خوبی است و او را دوست داریم. باید آن موضوع را فراموش کنیم و به بازی سه‌شنبه فکر کنیم.

او در رابطه با تغییرات در تیمش نیز گفت: برخی از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده بود امروز به میدان رفتند و بعضی دیگر استراحت کردند. ما تیمی متحد هستیم و تعدادمان زیاد است. انتخاب 11 بازیکن اصلی سخت است. اینکه همه می‌توانند در ترکیب اصلی بازی کنند فوق‌العاده است. از اتفاقی که افتاد خیلی خوشحال هستم.

سرمربی فرانسوی درباره بازیکنان خود گفت: می‌خواستم رونالدو را تعویض کنم اما این کار به خسه آسیب می‌رساند. رونالدو می‌تواند بیش از 90 دقیقه بازی کند. خامس خسه و ایسکو با وجود اینکه نسبت به دیگر بازیکنان کمتر به میدان رفته‌اند بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از عملکرد همه شاگردانم خشنودم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
صحنه های مهم زیدان مقابل یووه2002 2003 7 دقیقه+گل زیدان